საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3001 barbare kasabashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
3000 ანა ალასანია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2999 მარიამ მაღნარაძე ფოთი 13 ივლისი, 2021
2998 ნინო ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2997 ნიკიტა სისაური ისრაელი თელ-ავივი 13 ივლისი, 2021
2996 ანა ჭიკარტაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2995 Mariam Khechuashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2994 ანა სამხარაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2993 სალომე პაპიძე საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2992 ფირო ქობულაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2991 მაია კვარაცხელია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2990 მარიამ ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2989 ნინო ქირია თბილისი 13 ივლისი, 2021
2988 ელენე რატიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2987 ლაშა დუმბაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2986 ელენე რატიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2985 ელენე რატიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2984 ლიზი ბენდელიანი ბენდელიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2983 მარიამ შენგელია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2982 საბა სელიმბა საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2981 Salome Gogatishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2980 ნანა რატიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2979 ნინი ნოღაიდელი საქართველო Kobuleti 13 ივლისი, 2021
2978 ლიზა შენგელია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2977 ფატიმა უდესიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2976 ელენე რატიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2975 ანა მჟავანაძე მჟავანაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2974 Nikolozi Lomidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2973 Tamuna Aptsiauri საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2972 ნინო სისაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2971 Giorgi Galdava საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2970 თინათინი ლაცაბიძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2969 ნინო სარსევანიძე Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2968 მარიამ ფირანიშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2967 Marika Bartaia საქართველო Qutaisi 13 ივლისი, 2021
2966 ნონა ჩოხელი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2965 თამარი ცუცქირიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2964 ლიზი კიკალიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2963 სალომე მახარაძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2962 Giorgi Berekashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2961 მარიამ დანელია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2960 Shako Fruidze საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2959 ელიზა გაბაიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2958 თემო ბოკუჩავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2957 Dea Gvantseladze Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2956 ლუკა მახარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2955 თამარი დანდურიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2954 ლევან გაბისონია მარტვილი. 13 ივლისი, 2021
2953 გედევან სირბილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2952 ნინო კაველიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად