საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2951 ლუკა კალატოზიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2950 მანიკა გოგოხია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2949 გვანცა ლაბუჩიძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2948 ნათია გულუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2947 ქეთი ხახვიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2946 ევა ხუხაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2945 ქრისტინა ფაცია სენაკი 13 ივლისი, 2021
2944 Lika Katashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2943 ოთარ კოჩაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2942 თამთა გამგონიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2941 Tea Kankia საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
2940 baqar chkoidze საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
2939 Nodo Beinashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2938 მარიამ გამსახურდია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2937 sofio tevzadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2936 ელენე ბუხნიკაშვილი საქართველო Borjomi 13 ივლისი, 2021
2935 მარიამ რუხაძე Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2934 თეა ჭრელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2933 sali jiganadze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2932 რამაზ საჯაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2931 მარიამ გუნავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2930 გვანცა ანთიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2929 Teona Jilandze საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
2928 ქეთევან კიკვაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2927 თეა მახარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2926 სალომე ხიზანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2925 მარინა საჯაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2924 თორნიკე საღირაშვილი საქართველო წილკანი 13 ივლისი, 2021
2923 ჟანა ქოთოლაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2922 თამარი კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2921 ლიზი ჩხაიძე საქართველო ლანჩხუთი 13 ივლისი, 2021
2920 ელეონორა გოგოხია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2919 თინათინ კროპაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2918 გიორგი კოტორაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2917 ელენე ჭკადუა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2916 ელენე ხაჩიძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2915 თაზო კაკაბაძე საქართველო Kutaisi 13 ივლისი, 2021
2914 ანა ძულიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2913 შოთა რუსთაველი საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2912 მაგდა ირემაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2911 მარიამ ყარალაშვილკ საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2910 მარიამ გვარილიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2909 ნარგიზა ცქვიტაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2908 ნუცა ავალიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2907 თეკლა ბერიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2906 ნინო სიგუა ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2905 თამარი გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2904 Luka Nadirashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2903 მარიამ აბსარიძე საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2902 თათია მორგოშია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად