საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2901 ანა რიგვავა საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2900 ქრისტინე აბრამიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2899 giorgi chikhladze tbilisi 13 ივლისი, 2021
2898 ნათია ტოტიკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2897 ალექსანდრე სვანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2896 თეონა თედორაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2895 მეგი გუგუსიანი ფოთი 13 ივლისი, 2021
2894 ნინო ჩაველაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2893 ia lomidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2892 ანა ექიზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2891 mariam sajaia საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2890 მირანდა მგელაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2889 დინა შალიბაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2888 saba [email protected] საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2887 Giorgi Papulashvili Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2886 ელენე გვინჯილია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2885 მარიამ ოსაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2884 მარიამ ხიზანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2883 გიგი ფიფია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2882 aleqsandre xosroshvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2881 გიორგი ჯახუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2880 ლუკა ბეჭვაია საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2879 ნანა ხურციძე საქართველო Kutaisi 13 ივლისი, 2021
2878 ეთერი ნამგალაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2877 elene maisuradze საქართველო ozurgeti 13 ივლისი, 2021
2876 ელენე ბაზილევიჩი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2875 Lado Todadze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2874 ვაჟა ღიბრაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2873 მარი გოგრიჭიანი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2872 ნინო ლატარია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2871 მარიამი ტყემალაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2870 anamaria xintibidze საქართველო gori 13 ივლისი, 2021
2869 megi kereselidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2868 მარია კოჭლამაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2867 tako sigua საქართველო zugdidi 13 ივლისი, 2021
2866 ეკა ქადარია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2865 melano sharashenidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2864 Salome Kvitsiani საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2863 დავით ჩიქობავა საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2862 თამთა ჯახაია ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2861 მარიამ ლოლიაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2860 ლუკა ხოშტარია საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2859 ირინა ნოზაძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2858 Qristine Ratiani Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2857 ელენე გოგოხია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2856 ირმა მკლავაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2855 სესილი ცენტერაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2854 მაია ჩიღოშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2853 ნინო მნათობიშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2852 სანდრო ქასრაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად