საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2851 ირინა ნოზაძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2850 ნანა საღარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2849 რომანი საჯაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2848 მარიამ ბედოიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2847 ირინა ნოზაძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2846 ლუკა ლაცაბიძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2845 კვირიკე მიქავა საქართველო ზუდიდი 13 ივლისი, 2021
2844 ანა საზანდრიშვილი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
2843 სესილი უბილავა საქართველო zugdidi 13 ივლისი, 2021
2842 dato lataria საქართველო zugdidi 13 ივლისი, 2021
2841 ნიკოლოზი რობაქიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2840 საბა ჩიქვილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2839 luka kukhianidze საქართველო kutaisi 13 ივლისი, 2021
2838 რევაზი ყარალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2837 სანდრო გიორგაძე საქართველო ზესტაფონი 13 ივლისი, 2021
2836 მარიამ ცეცაძრ საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2835 ani kirtadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2834 სოფიკო ლაფანაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2833 ელენე კობახიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2832 თამარ დოლენჯიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2831 გიორგი შენგელია საქართველო ჩხოროწყუ 13 ივლისი, 2021
2830 mariami karchaidze საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2829 ოთო ბუზალაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2828 მარიამ ჯაჯანიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2827 ნიკა ბექაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2826 Alex khaduri საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2825 Ირინა Გოგიტიძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2824 ლევან ჩილინდრიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2823 მარიამი ზუმაძე საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2822 ილიკო სუბელიანი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2821 გიორგი ერისთავი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2820 თამთა თაბაგარი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2819 ნუცა ძნელაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2818 სალომე თვაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2817 თამარ წირქვაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2816 ინეზა ქუთათელაძე მარტვილი 13 ივლისი, 2021
2815 ალექსანდრა ფეიქრიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2814 ელისაბედ ჯოხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2813 ზეიკო ბიძინაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2812 Ლელა Შონია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2811 ბექა შეყლაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2810 ნინო ბზიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2809 სალომე ღვინიაშვილი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
2808 ვაკო ციცაგი საქართველო Gori 13 ივლისი, 2021
2807 გვანცა ჯავახიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2806 მალხაზ ფურცელაძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2805 თამაზი კანთელაშვილჯ საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2804 ანი ტაბუცაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2803 ქეთევან გრიგალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2802 ანანო აფრასიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად