საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2801 Gvantsa Abashishvili საქართველო Qareli 13 ივლისი, 2021
2800 რეზო შარიქაძე საქართველო ხარაგაული 13 ივლისი, 2021
2799 ელენე ჩხარტიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2798 თაკო კონჯარია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2797 გიორგი ფეტვიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2796 მარიამ ბუზიაშვილი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
2795 ქეთი ოხანაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2794 Anano Nacvaladze საქართველო Lanchxuti 13 ივლისი, 2021
2793 ტატო ამირანაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2792 საბა გოჩელაშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2791 Ketevani Babajanashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2790 Mari Bagrationi საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2789 ანნა დევიძე საქართველო თერჯოლა 13 ივლისი, 2021
2788 თორნიკე ქათამაძე საქართველო qobuleti 13 ივლისი, 2021
2787 მიხო ყურა საქართველო ცაგერი 13 ივლისი, 2021
2786 ალექსანდრე ფოფხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2785 ნანა ბოჭორიშვილი საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2784 შალვა დავითური საქართველო დუშეთი 13 ივლისი, 2021
2783 xatia gibradze tbilisi 13 ივლისი, 2021
2782 ნატო გორგილაძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2781 Joni Tajdinovi საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2780 ფატიმა კოპალიანი საქართველო ცაგერი 13 ივლისი, 2021
2779 Saba Dzidzishvili საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
2778 თამთა ვეშაგურიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2777 ლიზი დოლიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2776 Saba Abesadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2775 Shio Iakobashvili საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2774 ნიკა ბაკაშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
2773 Tengo Iashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2772 Nino Tsertsvadze საქართველო Zestafoni 13 ივლისი, 2021
2771 ლეილა ხმალაძე საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
2770 მარიამ გულაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2769 ზუკა ფარცვანია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2768 მიხეილ ივანიაშვილი Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2767 მარიამ გულბანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2766 ლუკა ცერცვაძე საქართველო თერჯოლა 13 ივლისი, 2021
2765 ნატა გურგენიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2764 ვაზო ბადოევი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2763 ანანო ნიკვაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2762 Irakli ბენია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2761 ანი კობაიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2760 ლუკა სირაძე საბერძნეთი თბილიაო 13 ივლისი, 2021
2759 მზია გაგოშიძე ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2758 ირმა ხალვაში საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2757 ნიკა სეფიაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2756 ნიკა ღონღაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2755 Tamari Samkharauli საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2754 ნინი ხმალაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2753 ანა ავეტისოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2752 ნინო ჯოხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად