საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2751 გიორგი ხუბულური საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2750 მარიამი კვესაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2749 სანდრა სუხიაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2748 თემო მაზიაშვილი საქართველო თბილის 13 ივლისი, 2021
2747 ნათია ბართია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2746 ბარბარე ფუტკარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2745 გვანცა შანავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2744 ნინო ჯოხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2743 ლუკა გელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2742 გიორგი აზარაშვილი აზარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2741 ლაშა რაზმაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2740 Roman Gagnidze საქართველო Tbilosi 13 ივლისი, 2021
2739 ანა მოწერელია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2738 გვანცა ქოჩიაშვილი საქართველო ხარაგაული 13 ივლისი, 2021
2737 ლეილა ხმალაძე Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2736 ანი ნოზაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2735 ნინო მესხი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2734 Mari GobadZe საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2733 ნინო გარსევანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2732 elene gabrielashvili gabrielashvili საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
2731 მზია როსნაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2730 ქეთევან წიკლაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2729 ნიკა სამხარაძე საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2728 Nina Shengelia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2727 Shorena Xarazishvili ხაშური 13 ივლისი, 2021
2726 მაია იმედაშვილი საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
2725 გულნაზი ჭელიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2724 khatia meparishvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2723 ნათია ლელაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2722 ჯაბა შანავა საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2721 მარიამი ჯღუთაშვილო საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2720 ლაშა ბიწკინაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2719 ლექსო გურასპიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2718 ნინო ლომთაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2717 ნინი ღუღუნიშვილი საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2716 Davit Tsitskishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2715 მარიამ აზარიაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2714 ანანო თედიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2713 ნიკა იმერლიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2712 ლანა რეხვიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2711 Nini Chichiashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2710 ეკა ჩაჩანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2709 სალომე ბექაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2708 ამირანი კრავიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2707 თამთა ლომიძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2706 misho kheladze lanchkhuti 13 ივლისი, 2021
2705 ნინო გოგოლაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2704 ანნა თაბაგარი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2703 დიანა გოლემბიოვსკაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2702 ია ქობულადძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად