საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2701 მარი მამულაძე batumi 13 ივლისი, 2021
2700 თათია სანიკიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2699 გიორგი გოგიჩაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2698 ნინო ბეჟანიშვილი საქართველო Sighnaghi 13 ივლისი, 2021
2697 ლელა ხმალაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2696 ვიტალი ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2695 კესანე კაპანაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2694 რობერტ ფარტენაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2693 მარი წულუკიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2692 ana rachvelishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2691 Ana Amiranashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2690 თამარი ვარდოსანიძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2689 ნიკოლო კორახაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2688 Ნონა Ღვინიაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2687 ვიქტორია გოლემბიოვსკაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2686 Nino Gabunia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2685 Tea Gvinjilia საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2684 მარიამ თავაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2683 xatuna yanchaveli rustavi 13 ივლისი, 2021
2682 Maia Maisuradze საქართველო Guria 13 ივლისი, 2021
2681 Mzia abuashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2680 Giorgi Vekua საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2679 დავითი მაისურაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2678 ნანა ვაშაკიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2677 მარი კოჭლამაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2676 Vaso Gagua საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2675 ნინო თურქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2674 თამარ სათირიშვილო საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2673 spartaki tolordava საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2672 სერგო გრიგორიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2671 ნიკა ბერიდზე ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2670 გვანცა მაჭარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2669 temo gabelia საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2668 ნათია როინიშვილო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2667 misho mishveladze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2666 კაკი ახალაია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2665 მარიამი კაპანაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2664 ზაურ მაისურაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2663 სანდრო ლაშქარავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2662 ინგა რურუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2661 სანი კალატოზიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2660 Anait Grigoryan Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2659 ნიტა ჩაკვეტაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2658 ქეთევან უბილავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2657 Ნეკა ᲒულაᲨვილი საქართველო Თბილისი 13 ივლისი, 2021
2656 მარინე შანავა თბილისი 13 ივლისი, 2021
2655 ანა ფანცულაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2654 ლიანა შულაია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2653 ნინო გოცირიძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2652 ნინო ვარდია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად