საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2651 Elena Mamulaishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2650 Lana Xulordava საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2649 Mariam Lashqarava საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2648 ლინდა შავაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2647 ავთანდილ ნიჟარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2646 ნიკულინი მარჯანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2645 მინდია გოგიაშვილი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2644 ეკატერინე ავალიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2643 ნინა ერქომაიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2642 ზურა ჭანტურია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2641 ნიკა ფარცვანია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2640 დავით აბრამიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2639 მარიამ ლომსაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2638 გვანცა ვეკუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2637 ხათუნა ლომიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2636 მიშო დაუდიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2635 ლუკა ლომსაძე საქართველო ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
2634 Mariam Abramishvili საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
2633 თინათინი ტორაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2632 გიო მათიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2631 Elene Bulia თბილისი 13 ივლისი, 2021
2630 გიორგი შამათავა თბილისი 13 ივლისი, 2021
2629 ლიზი ქოიავა საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2628 მარიამ გუგეშაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2627 ნია ხუჯაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2626 იოანნა თავაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2625 Tako Zhorzholiani საქართველო Kutaisi 13 ივლისი, 2021
2624 ლაშა ღიბრაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2623 მარიამ უგრეხელიძე საქართველო ხონი 13 ივლისი, 2021
2622 ნანუკა ლომსაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2621 ლელა ყურშავიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2620 ერეკლე გიორგაძე საქართველო chiatura 13 ივლისი, 2021
2619 მარიამ ჭაბაშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
2618 დათო ბრუნჯაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2617 Ana Jinashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2616 მანანა აბალაკი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2615 ლაშა მეტრეველი საქართველო ამბროლაური 13 ივლისი, 2021
2614 თამთა სამსონაშვილი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
2613 Giorgi Tsereteli საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2612 Irakli Gagelidze საქართველო Telavi 13 ივლისი, 2021
2611 ნინო ქსოვრელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2610 მარიამ მეფარიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2609 ლალი გაგნიძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2608 ამირან ბერიძე საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2607 ნიკოლოზ ჯორბენაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2606 ქეთევანი კოპლიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2605 ანჟელა გნდოიანი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2604 მანანა ხურციძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2603 სოფო ნონიკაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2602 შორენა მუშკუდიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად