საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2601 სოფიო თოდუა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2600 გიორგი გოგინავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2599 ლილე ქათამაძე საქართველო თბილკსი 13 ივლისი, 2021
2598 ქეთი ქეშელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2597 სალომე ყარაულაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2596 გიორგი ყანდორელაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2595 Ekaterine Kiguradze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2594 ლუკა ნაკაიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2593 Luka Babutsidze საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2592 Mariam Beqauri Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2591 თამუნა გოგალაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2590 გიორგი გრიგორიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2589 Mariam Chimakadze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2588 მარიამ პაჭკორია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2587 ნანა ლალიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2586 გოგი ხარჩილავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2585 ანა დანგიაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2584 მარიამ ხარჩილავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2583 მარიამ ბუგიანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2582 სალომე სვანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2581 Ioseb Geliashvili საქართველო Dusheti 13 ივლისი, 2021
2580 თემო ჯიმშელეიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2579 nika tevdoradze საქართველო kutaisi 13 ივლისი, 2021
2578 სოფიკო კავთუაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2577 Გურანდა Აბაშიძე საქართველო Ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2576 Anano Biashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2575 ერეკლე ჩხიკვაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2574 ნინი მიქელძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2573 მარიამ ლაზარაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2572 ნინო კანდელაკი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2571 ლუკა არჩაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2570 ანი ხიზანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2569 მარიამ ჩიმაკაძე საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2568 მარიამ ცომაია თბილისი 13 ივლისი, 2021
2567 დავით თებიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2566 ლალი სოფრომაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2565 დავით ოქრუაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2564 ნიციკო ჟღენტი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2563 ნანო ჭედია საქართველო თბილისო 13 ივლისი, 2021
2562 Spartak Ubilava საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
2561 მარიამი ზუბიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2560 მაკა ბრეგბაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2559 ნანა მაკრახიძს საქართველო Gori 13 ივლისი, 2021
2558 ნათია გასანოვი საქართველო თბილსი 13 ივლისი, 2021
2557 მარიამი ქართლელიშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2556 lika dzidzikashvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2555 giorgi iobidze საქართველო kutaisi 13 ივლისი, 2021
2554 ლევან კევლიშვილი საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
2553 მარიამ ურუშაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2552 ნანა კეიდია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად