საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2551 გიორგი ჭუმბურიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2550 მარიამი კეთილაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2549 სანდრო პარკაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2548 მარიამ ნარიკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2547 demetre berdzenadze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2546 ნინო ლომთაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2545 მანანა კოჭლმაზაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2544 ილია თებიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2543 ანი აბრამიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2542 ნინო ხვინგია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2541 ანი ბალანჩივაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2540 მარიტა გაგოშიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2539 ცირა აბესაძე ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2538 elene lidasheva საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2537 ხათუნა კუჭუხიძე საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
2536 ჯარჯი წიკლაური Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2535 nino sanaia tbilisi 13 ივლისი, 2021
2534 ლალი ბუზიაშვილი საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2533 თაკო გაფრინდაშვილი საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2532 გიორგი კვენიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2531 სანდრო ბერიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2530 გიორგი ხანდაველი რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2529 მანანა ღვინაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2528 Alex Mchedlishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2527 ია ბლიაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2526 Sophie Silagadze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2525 ელინა მატოიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2524 Elene Elene საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2523 ნინო ჯაში საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2522 მირიან ჩიტაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2521 ქეთი ჯავახი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2520 თორნიკე რუხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2519 ნონა დოჯურიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2518 თაკო ბაზერაშვილი საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2517 Გიორგი Ჟუჟუნაძე საქართველო Ახალციხ3 13 ივლისი, 2021
2516 ნიკოლოზ ზაქარიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2515 მარიამ გოგონაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2514 მარიამ ოსიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2513 ელიზა ნახუცრიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2512 კახი ქოჩქიანი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2511 გიორგი ბაზერაშვილი საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2510 Soso Tamazashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2509 Luka Papidze საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
2508 ლევან აბაშიძე საქართველო კორბოული 13 ივლისი, 2021
2507 დათო ხმიადაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2506 Gurami Gochiashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2505 ანასტასია ღვინჯილია საქართველო ხობი 13 ივლისი, 2021
2504 ალიკა ბაზერაშვილი საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2503 გიორგი პაპავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2502 ნინო სუთიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად