საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2501 Tatia Tsitskishvili Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2500 გიორგი კილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2499 ბექა ბუჟღულაშვილი გორი 13 ივლისი, 2021
2498 ნანა გრიგოლია საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2497 ზურა წიქორაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2496 თეონა ქიტიაშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
2495 თამარ კევლიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2494 giorgi gelkhauri საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2493 nika chikoria საქართველო zugdidi 13 ივლისი, 2021
2492 ლელა გეგეჭკორი საქართველო მარტვილი 13 ივლისი, 2021
2491 ციცინო ნოზაძე საქართველო ხაშურში 13 ივლისი, 2021
2490 lela matiashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2489 Zuka Gigineishvilo იტალია Salerno 13 ივლისი, 2021
2488 ზუკა წკრიალაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2487 ეკა სხირტლაძე საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2486 თეა მღებრიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2485 ana gvarjaladze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2484 ლელა დეკანოიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2483 Lizi Kvirikashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2482 diana didmanidze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2481 Bella Tsindeliani საქართველო დმანისი 13 ივლისი, 2021
2480 მაია ჯიქია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2479 mariam dzamashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2478 მარიამი ლომსაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2477 მარიამ ჭედია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2476 გიორგი სამხარაული საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2475 ლიკა მელაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2474 გიორგი დოლიძე საქართველო ლანჩხუთი 13 ივლისი, 2021
2473 თორნიკე მაზანაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2472 ნინო ქავთარაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2471 მაკა კაჭარავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2470 გიგა ირემაშვილი საქართველო მცხეთა 13 ივლისი, 2021
2469 თინათინ ბერაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2468 ხათუნა ეზუგბაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2467 Albert Manukyan საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2466 Nino Akobia საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2465 თა.არ ჯმუხაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2464 მონიკა გრიგორიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2463 ლუკა ბარძემიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2462 ლიკა შერვაშიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2461 რეზი შარიქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2460 გიგი ყურაშვილი საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2459 ნანა ოდიკაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2458 აკაკი ჯავაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2457 ნინო ლომიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2456 მარი მაისურაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2455 ნინო კოხრეიძე საქართველო სამტრედია 13 ივლისი, 2021
2454 ერიკ სიმონიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2453 რუსო მაისურაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2452 გიორგი დარბაიძე საქართველო ლაგოდეხი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად