საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2451 გიორგი მებუნია საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2450 ზაირა ივანიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2449 გიორგი საბიაშვილი საქართველო Bolnisi 13 ივლისი, 2021
2448 გოგა მინაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2447 თეა მაისურაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2446 გოგა ჩაკაბერია საქართველო წალენჯიხის რაიონი ქალაქი ჯვარი 13 ივლისი, 2021
2445 ლაზარე ლომსაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2444 მარიამ ქოქოშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2443 ლიკა ბერიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2442 Guga Chaganava Chaganava საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
2441 სანდრო ჭელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2440 მარიამ მედოიძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2439 ემილია სვირსკაია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2438 დავით ჯავახიშვილო საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2437 დარეჯან თოდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2436 ნადეჟდა პოლიაკოვი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2435 ელინა ავაქოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2434 ელენე გურგუჩიანი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2433 ანი თენაძე თენაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2432 მარიამ ტოსტიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2431 ლანა ჯიხაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2430 გიორგი ბარბაქაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2429 Ani Abiatari საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2428 ნინი სალთხუციშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2427 ალექსანდრე გუგეშაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2426 ქეთი თანდაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2425 მარიამ სალთხუციშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2424 გიორგი ჯიქია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2423 ნანი ილურიძე საქართველო მცხეთა 13 ივლისი, 2021
2422 სალომე ლობჯანიძე საქართველო ონი 13 ივლისი, 2021
2421 გვანცა მურუსიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2420 მანანა მჟავანაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2419 mari Burdiladze საქართველო Oni 13 ივლისი, 2021
2418 ალი რაჰიმი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2417 ქეთი თაქთაქიშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2416 დათო გიორგაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2415 მარიამ იორდანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2414 Mariam Khachidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2413 თამაზი მედულაშვილი საქართველო Gurjaani 13 ივლისი, 2021
2412 ნიკა გაფრინდაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2411 ირმა ურუშაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2410 მარი კოხრეიძე საქართველო ახალსოფელი 13 ივლისი, 2021
2409 ბელა დავითური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2408 თორნიკე მურჯიკნელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2407 მამუკა ბუჯიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2406 ანა კუჭაძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2405 ნუგო წაქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2404 Tengo Kiknadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2403 ნიკა წასიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2402 ნინო ურუშაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად