საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2401 მარიამ კოპალეიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2400 ანა ჯოგლიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2399 რატი წვერავა საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2398 მარიამ დემურიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2397 ნინო კუპრაშვილი საქართველო ტყიბული 13 ივლისი, 2021
2396 მარიამი მუჯრიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2395 Saba Pachulia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2394 დანიელა კარაკოზოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2393 ანა პატაშური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2392 თაკო ნაცვლიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2391 ნინო ხარშილაძე საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
2390 მარიამ ფანჩულიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2389 მარიამ ჩიკაშუა საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
2388 თორნიკე ელაშვილი საქართველო ლაგოდეხი 13 ივლისი, 2021
2387 ალეკო ხინიკაძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2386 nika berikashvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2385 ლალი ფრეწუაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2384 სალომე ყარყარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2383 დარეჯან მარღიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2382 მარიამ პაქსაძდ ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2381 Zurab Lazariashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2380 Luka Kvinikadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2379 მახო მაღლაფერიძე ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2378 აკაკი ტორაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2377 ლიკა სოლოღაშვილი თბილსი 13 ივლისი, 2021
2376 Tamuna Vardiashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2375 lika ananidze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2374 თამარ აბრამაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2373 Mariam Lazariashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2372 kote japaridze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2371 ნათია აბაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2370 მიხეილ პაპალაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2369 თამურ კუცია საქართველო Poti 13 ივლისი, 2021
2368 სანდრო კუცია საქართველო Poti 13 ივლისი, 2021
2367 ნანული სიდონაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2366 ნინი თოდუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2365 ქეთა კოპალეიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2364 Davit chocheli საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2363 ნინო მორჩილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2362 მარგარიტა დათაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2361 Tengo Germisashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2360 Ირაკლი Გოგოძე საქართველო Თბილისი 13 ივლისი, 2021
2359 გიორგი თურქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2358 ანი კაპანაძე რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2357 მარიამ სივსვაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2356 ნინი მახარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2355 ვერა ნოდარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2354 ნანიკო ხაბაზიშვილი საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
2353 ანა ბერიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2352 მაკა სამხარაძე გორი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად