საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2351 ზურა გორგაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2350 ანა ქინქლაძე ქინქლაძე საქართველო Lanchkhuti 13 ივლისი, 2021
2349 სალომე გვრიტიშვილი რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2348 მარიამი გაფრინდაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2347 ლევან კობაიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2346 ლუკა აბულაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2345 mariami iobashvili tbilisi 13 ივლისი, 2021
2344 მარი ნახუცრიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2343 შალვა გუგულაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2342 მარიამი ბარსონიძე საქართველო Oni 13 ივლისი, 2021
2341 rozita vaniani საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2340 მარიამი გიორგაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2339 თეკლა დინაძე საქართველო თვილისი 13 ივლისი, 2021
2338 ელენე კურანოვა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2337 დათო გირგენიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2336 მარიამი ასაბაშვილი საქართველო ყვარელი 13 ივლისი, 2021
2335 ჯემალი ქირია თბილისი 13 ივლისი, 2021
2334 გიორგი ჯოხაძე გორი 13 ივლისი, 2021
2333 Elene Khiblashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2332 სალი გვაზავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2331 თათია ვარსიმაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2330 გურამ ჯავახაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2329 მირიან წიკლაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2328 Elene Sainishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2327 რომან ივჩენკოვი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2326 ნინო ქვათაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2325 ზიტა ტყაბლაძე საქართველო ამბროლაური 13 ივლისი, 2021
2324 ana kiknadze საქართველო tbikisi 13 ივლისი, 2021
2323 ლედი ლომიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2322 Luka Osefashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2321 Nika Tsintsadze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2320 Lizi Lazariashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2319 გიორგი ბეგიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2318 ეკატერინე პოპოვი საქართველო Თბილისი 13 ივლისი, 2021
2317 ნინო სირია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2316 Sopho Gogoladze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2315 გიგა მაისურაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2314 Tamar Sxirtladze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2313 ნინი ქავთარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2312 sandro lashkaraca საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2311 მარიამ ჟამერაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2310 Sandro Megrelishvili Megrelishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2309 მარი სივსივაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2308 Mariam Xosriashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2307 m gelashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2306 ელენე ჯავახიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2305 luka iashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2304 თამარ ლურსმანაშვილი საქართველო ხარაგაული 13 ივლისი, 2021
2303 Giorgi Dokhnadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2302 niko lortqifanidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად