საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2301 სალომე სვანაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2300 სალომე შეროზია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2299 ნანა ფარქოსაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2298 ანასტასია გურაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2297 გიორგი ასაბაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2296 რეზო ავალიანი საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
2295 მაკა სვანაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2294 მარიამ აბალაკი საქართველო საქართველო 13 ივლისი, 2021
2293 გიორგი შუბითიძე შუბითიძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
2292 Elisabed Dugladze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2291 საბა აბრამიშვილი საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2290 მარიამი ლომაური საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2289 ნესტან გომელაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2288 თეკლა ვანიშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2287 Tamar Rigishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2286 მარიკა ევგენიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2285 Ekaterine Gabunia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2284 ნატალია ფოცხვერია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2283 საბა კუჭაშვილი საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2282 დეა თხელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2281 Jemma Saakyan საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2280 სოფო ტაბატაძე საქართველო ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
2279 საბა ლობჯანიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2278 mariam gaprindashvili საქართველო Senaki 13 ივლისი, 2021
2277 mariam saatashvili საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2276 საბა კოპალიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2275 giorgi butxuzi საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2274 maia kharitonashvili საქართველო telavi 13 ივლისი, 2021
2273 tina gorgaslidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2272 ელენე ტაბატაძე საქართველო ლაგოდეხი 13 ივლისი, 2021
2271 მეგი ცუხიშვილი საქართველო Sachkhere 13 ივლისი, 2021
2270 tekla aduashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2269 Mari Demetrashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2268 lia khelashvili საქართველო Senaki 13 ივლისი, 2021
2267 დავით კაპანადზე საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2266 რუსო პეტრიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2265 Dima Mamuladze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2264 მარინე გაჩეჩილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2263 მარი ტყეშელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2262 რომანი დავაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2261 ნონა ირემაშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2260 sandro vardziashvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2259 ანა ბურჭულაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2258 ნანა ბიჩინაშვილი საქართველო ახმეტა 13 ივლისი, 2021
2257 ნანა თოდუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2256 ანა ნინიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2255 ბერიკა თაბაგარი საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2254 ანანო სირაძე საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2253 მარიამ ნანაძე საქართველო ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
2252 Mariam Kharatishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად