საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2251 ნინი ტაბატაძე საქართველო ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
2250 Nata Tsikarishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2249 ილია ბორჩხაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2248 ქეთევან გამყრელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2247 გიორგი თომაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2246 მათე ბახტაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2245 ანა კარიჭაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2244 giorgi mujiri საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2243 მარიამ დუმბაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2242 ანა გოგატიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2241 ნიკოლოზ კაპანაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2240 მარიამი მამნიაშვილი თელავი 13 ივლისი, 2021
2239 Daviti Ephremidze საქართველო Qutaisi 13 ივლისი, 2021
2238 giorgi revishvili საქართველო Qutaisi 13 ივლისი, 2021
2237 გიორგი აბულაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2236 Mari Gviniashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2235 ლუკა ჯანჯღავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2234 ანა კირვალიძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2233 გვანცა ქურციკიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2232 Nana Goguadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2231 ედუარდ ლალაიანი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2230 ლუკა სოფრომაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2229 Ანასტასია Მინასოვა საქართველო Ფოთი 13 ივლისი, 2021
2228 ნინო შენგელია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2227 სოლომონ კვიცარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2226 Ანა Სოფრომაძე საქართველო Ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2225 არჩილი კვიცარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2224 დავით ჭიღლაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2223 გიორგი კვიცარიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2222 დათა სამნიძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2221 ეთერ პარუნაშვილი საქართველო ადიგენი 13 ივლისი, 2021
2220 ქეთი დავითური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2219 davit tsinadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2218 მადონა დუდაევი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2217 მარიამი სირბილაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2216 თამარი ნადარეიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2215 ლეილა ლალაიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2214 როზა აგაიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2213 ანი დუდაევი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2212 ზაურ თავდგირიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2211 mariam barbakadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2210 ნინა ჩიქობავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2209 მარი გელაშვილი yvareli 13 ივლისი, 2021
2208 გიორგი ვახტანგაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2207 Nana კობაიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2206 თებეა ბუბაშვილი საქართველო kutaisi 13 ივლისი, 2021
2205 aleko papavadze tbilisi 13 ივლისი, 2021
2204 ლუკა წვერავა რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2203 Ekaterine Ediberidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2202 David Maisuradze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად