საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2201 Sergi Gugulashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2200 ლიზი თავაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2199 ნანიკო ლოთიკაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2198 გიორგი ჯინჭარაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2197 Gio Gelashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2196 Mariam Ezugbaia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2195 ანა ადუაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2194 ირაკლი მიქელაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2193 თამაზ დობორჯგინიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2192 მარიამ ჭიღლაძე საქართველო ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2191 Mirian khelashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2190 თეკლა ჭუნიაშვილი საქართველო ყვარელი 13 ივლისი, 2021
2189 მარიამი ლურსმანაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2188 საბა ჯანჯღავა საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2187 მერაბი მეტრეველი საქართველო ყვარელი 13 ივლისი, 2021
2186 თამარ ქოქიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2185 ნინო შემაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2184 მარიამ მგელაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2183 Luka ნიჟარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2182 ნანა მწყერაშვილი საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
2181 რაისა კვანრტიშვილი ფოთი 13 ივლისი, 2021
2180 მარიამ ბეჟანიშვილი საქართველო ყვარელი 13 ივლისი, 2021
2179 გიორგი გურული საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2178 თამარ კარიჭაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2177 Dito Ziraqashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2176 George Gomez საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2175 თედო თათვიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2174 საბა გოგიჩაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2173 ეკატერინე ბენდელიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2172 ნინო გიგუაშვილი ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2171 mariam tsulaia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2170 თეკლა კოხოძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2169 ნუცა გაგნიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2168 სოფია კაბაჯიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2167 ლიზა ფარცვანია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2166 ანა გოგიაშვილი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2165 ანანო ქვაჩაკიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2164 ქრისტინე გელენიძე საქართველო მარტვილი 13 ივლისი, 2021
2163 ლიკა წერეთელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2162 Ninuca Datebashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2161 ნათელა გიორგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2160 ლენა მიქაბერიძე საქართველო ზესტაფონი 13 ივლისი, 2021
2159 Tini Giorgadze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2158 სანდრო გიორგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2157 გიორგი გიორგაძე ჭიათურა 13 ივლისი, 2021
2156 Nika Shabashvili საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2155 ნინო ლომაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2154 ანა სარაჯიშვილი საქართველო თბილისიCom 13 ივლისი, 2021
2153 ნიკა პეტრიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2152 ანასტასია ტყეშლეაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად