საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2151 ნინი კაზანაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2150 მარიამ ხუციძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2149 ნინო ძამუკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2148 Gvanca Mdivani საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2147 მარი ჩაფაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2146 გიორგი ბუხაიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2145 ხათუნა ალიმბარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2144 მარიამ ხარაიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2143 ნინი კოკაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2142 სანდრო ნაზარეთიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2141 მარიამ გაბესკირია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2140 გიორგი გაჯიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2139 დოდო დემურია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2138 მირიან ქოჩიაშვილი საქართველო თერჯოლა 13 ივლისი, 2021
2137 მალხაზი ცაგარელი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2136 ნუცა ჭითანავა საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2135 თამარ გუნთაიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2134 ქეთო მეტრეველი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2133 Guram Chkhikvadze საქართველო Gori 13 ივლისი, 2021
2132 დავით მამულაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2131 ანა ხუხუნაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2130 თორნიკე სეფერთელაძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2129 მარიამი ელიკაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2128 ვაჩე ბინიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2127 g t საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2126 მინდია დიდმანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2125 რუსუდან ბოსტოღანაშვილი საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2124 ნატალია გუნთაიშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2123 ლიზა შალიბაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2122 მარიამი ჯოჯუა საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2121 ლუკა ლაშხია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2120 მარი სანაია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2119 ლუკა ქავთარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2118 ლია ბაჩიაშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2117 ნანა გვარამია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2116 ლიკა ბეგაშვილი საქართველო თბილისი, თელავი 13 ივლისი, 2021
2115 ნია კუჭავა საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2114 ნანა თოლორდავა საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2113 გუკა ჭაავა საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2112 ნუცა თოფურია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2111 თათია ლილუაშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2110 ირაკლი მატიაშვილი მატიაშვილი საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
2109 mariami shiukashvili თბილისი 13 ივლისი, 2021
2108 ანა ლოლაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2107 მარიამ კიკაძე საქართველო ბორჯომი 13 ივლისი, 2021
2106 ლადო ქავთარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2105 Kristine Janelidze Janelidze Kutaisi 13 ივლისი, 2021
2104 დიტო ლატარია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2103 Tamaz რევაზიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2102 ლიზი ახვლედიანი საქართველო ბოლნისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად