საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2101 ნანა თოლორდავა საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
2100 მარინა გვარამია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2099 გიორგი კოპალიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2098 ანი როხვაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2097 ნინო სუმბაძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2096 ketevan akhalbedashvili საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2095 თეა ნატმელაძე საქართველო ამბროლაური 13 ივლისი, 2021
2094 ნაᲗია Ჩაგანავა საქართველო ოზურგეᲗი 13 ივლისი, 2021
2093 მაკა შაინიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2092 nini lomidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2091 ლევანი გეგეშიძე საქართველო აბაშა 13 ივლისი, 2021
2090 ლიკა ფურცხვანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2089 Mariami Vardoshvili საქართველო Telavi 13 ივლისი, 2021
2088 მარიკა ჩხეტიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2087 სოფიო ახალბედაშვილი გორი 13 ივლისი, 2021
2086 მარიამი ბოქოლიშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
2085 ალეკო ჯაიანი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2084 ნიკა ნაკაშიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2083 სოფიო იაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2082 კონსტანტინე წიფურია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2081 ქეთი პაპალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2080 ივიკო კუკავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2079 Zura Dumbadze Dumbadze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2078 თამარი ჩირგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2077 ანანო ელიზბარაშვილი გურჯაანი 13 ივლისი, 2021
2076 nino gorozia საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2075 რუსუდან ბუთხუზი საქართველო კასპი 13 ივლისი, 2021
2074 marita baliashvili signagi 13 ივლისი, 2021
2073 Giorgi Kiknadze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2072 David Selepanov Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2071 ანა კუპატაძე საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2070 ბაკურ მიქელაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2069 თამარ უმეკაშვილი საქართველო Gori 13 ივლისი, 2021
2068 კახა წითელაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2067 ოთარი ჩიტიშვილი ჩიტიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2066 გიორგი სტურუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2065 Daviti Pareshishvili საქართველო Telavi 13 ივლისი, 2021
2064 ეკა მანაგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2063 ანა შაინიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2062 ეკა კვიტაიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2061 მაია გოგინაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2060 ნიკა გოდერძიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2059 ქეთევან ფეიქრიშვილი საქართველო თელავი 13 ივლისი, 2021
2058 Oto Sharvashidze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2057 სანდრო კალანდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2056 ნოდარ აბულაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2055 დაჩი მურალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2054 სანდრო გელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2053 ქარუმ ალბეროღლი საქართველო მცხეთა 13 ივლისი, 2021
2052 თაკო ბასიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად