საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2051 ირაკლი ჩარგაზია საქართველო Poti 13 ივლისი, 2021
2050 თეა მეფარიშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2049 ზურა გიგნაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2048 ლაშა ჩიკაშუა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2047 Giorgi Lomsadze საჩხერე 13 ივლისი, 2021
2046 საბა გვიჩიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2045 ლევანი მურადიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2044 ლუკა ხარაზი საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2043 დათა საგინაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2042 ლუკა ქურდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2041 Wako Netrix Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2040 ნუკრი მელაᲫე საქართველო ხულო 13 ივლისი, 2021
2039 Giga Zoidze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2038 ნინო თათეშვილი საქართველო ახალციხე 13 ივლისი, 2021
2037 luka khatiashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2036 keso margvelashvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2035 ქრისტინე ადეიშვილი საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2034 nina pastukh საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2033 Ნიკა Კობოსნიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2032 ეკატერინე ქარჩაიძე საქართველო დუშეთი. 13 ივლისი, 2021
2031 Ana Guzitashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2030 Roma Mujiri საქართველო Qobuleti 13 ივლისი, 2021
2029 ნიკა ჭაღალიძე ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2028 გიორგი ვერულიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
2027 ნატალია გაგნიძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
2026 Dato Dimitradze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2025 მარიამი კარტაშევი თბილისი 13 ივლისი, 2021
2024 salome mrevlishvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2023 ვიკა შენგელია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
2022 ლუკა ახვლედიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2021 დავით ჩუხრუკიძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
2020 ლინდა ბერიძე ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
2019 გვანცა გვათუა საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
2018 Giorgi Tskvitaria საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
2017 თეა მამიაური საქართველო თᲑილᲘსი 13 ივლისი, 2021
2016 ლილე ვახტანგაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
2015 მარია გრიგორიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2014 ნიკა ზოიძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
2013 ალექსანდრა ქსოვრელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2012 სოფია კუცია საქართველო Poti 13 ივლისი, 2021
2011 ნიკა ზოიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2010 ანა მოკვერაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2009 davit beridze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
2008 Nana Mdinaradze Mdinaradze საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
2007 ეკა კაჭახიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
2006 ალექსანდრე კალანდია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2005 ნიკა მაჭავარიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2004 ლელა თაგოშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
2003 ჯონი კახაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
2002 ლიკა მიჩიტაშვილი იტალია გორი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად