საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
2001 მაია ჩავლეიშვილი საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
2000 ილონა გრიგორიანი თბილისი 13 ივლისი, 2021
1999 ირინა ახალკაცი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1998 მარიამ ბუთხუზი საქართველო კასპი 13 ივლისი, 2021
1997 ლიზი ბოჭოიძე საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
1996 გიგი მეცვარიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1995 ლუკა ოქრომელიძე საქართველო ახალციხე 13 ივლისი, 2021
1994 ლევანი ბარბაქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1993 ქრისტინე ცხადაია საქართველო ფოთი 13 ივლისი, 2021
1992 გიო ბერბიჭაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1991 დაჩი ქართვლიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1990 თამთა ოკოშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1989 Giorgi Gurgenidze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
1988 დალი ტალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1987 ნანა მინდიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1986 თამარ ყანდარელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1985 ლიკა ხალვაში საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1984 ლია სურმანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1983 დავითი ქათამაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1982 დავით ჯავახიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1981 ელენე ჭაბაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1980 ნანა ცაძიკიძე საქართველო ახმეტა 13 ივლისი, 2021
1979 dato gamer საქართველო ამბროლაური 13 ივლისი, 2021
1978 ელენე ხომასურიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1977 დავით ზაქარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1976 დოდო გურგენიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1975 ქეთევან ქათამაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1974 Nina ლ Gogichashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1973 ნინო ტრაპაიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1972 ანი ბაშარული საქართველო კასპი 13 ივლისი, 2021
1971 ნინი ბიჭიკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1970 Giorgi Kipshidze Kipshidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1969 დემეტრე ბარიხაშვილი საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1968 mancho komladzr საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1967 Anna Menabde საქართველო Ozurgeti 13 ივლისი, 2021
1966 Joni Rashoian საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1965 მარია ბარსეგიან საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1964 მარიამი დემინაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1963 ნიკა მახარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1962 ნინო ბაბილოძე საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1961 ნიმი რევაზაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1960 giorgi gagnidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1959 თინიკო აბაშიძე საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1958 ირინე ჯაფარიძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
1957 ნინო კანთელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1956 აბრამ ახალაური საქართველო დედოფლისწყარო 13 ივლისი, 2021
1955 თაკო ტერტერაშვილი საბერძნეთი თბილისი 13 ივლისი, 2021
1954 ანი ბესიაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1953 ქეთი მეფარიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1952 დეა მახარაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად