საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1951 ვიქტორია რაზმაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1950 Mariam Ivaniedze საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1949 ნიკა მელაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1948 Eto Kordzadze საქართველო ვანი 13 ივლისი, 2021
1947 Maks Terterashvili Gori 13 ივლისი, 2021
1946 ქეთევანი გიორგაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1945 ინა მეგრელიშვილი ზესტაფონი 13 ივლისი, 2021
1944 ჯაბა ირემაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1943 გიორგი დარახველიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1942 ნინო თანდილაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1941 მარიამ ღვინიაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
1940 ანი აბზიანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1939 ანი კალანდაძე კალანდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1938 Mariam Vashakidze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1937 მარიამ ყაზაიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1936 ქეთი ჩიტაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1935 tako charkviani საქართველო qutaisi 13 ივლისი, 2021
1934 ცოტნე სელიმაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1933 ანი მიქაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1932 ხატია არაბული არაბული საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1931 მარიამ დოლაშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
1930 ელენე გელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1929 Natali Akhoishvili Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1928 დავით თურმანიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
1927 ანა მორჩილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1926 ხატია ბაკურაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1925 ლიკა გვრიტიშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1924 ნინო ხარაიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1923 მარიკა ჭიჭინაძე საქართველო ზესტაფონი 13 ივლისი, 2021
1922 გიორგი აბულაძე ტყიბული 13 ივლისი, 2021
1921 თათია თათია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1920 ნინი ნოზაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1919 ანი თინაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1918 ხატია დუნდუა თბილისი 13 ივლისი, 2021
1917 შალვა გოგოლაძე საქართველო Khashuri 13 ივლისი, 2021
1916 Mariami Gvalia თბილისი 13 ივლისი, 2021
1915 tamar gogitidze საქართველო qobuleti 13 ივლისი, 2021
1914 დაჩი ციმინტია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1913 ლუკა ოღრაპიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1912 მარი გაბულდანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1911 დიმა მიქავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1910 დემეტრე ფანჯაკიძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
1909 giorgi lazareshvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1908 ანა მარია ბარამიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1907 giorgi lazareshvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1906 გვანცა მესხიძე საქართველო ქობულეთი 13 ივლისი, 2021
1905 giorgi lazareshvili საქართველო თბილიდი 13 ივლისი, 2021
1904 გიგი თოფალაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1903 ზუკა ქარდავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1902 ნინო სუხაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად