საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1901 ნინო პაქსაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1900 სალომე მუმლაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1899 Nika Gulitashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1898 ანა ქათამაძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1897 ზურა ვარსიმაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1896 თამარ შაშიაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
1895 anri turmanidze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
1894 ლუკა ღაღანიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1893 თეკლა კიკალიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1892 გიორგი ხოზრევანიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1891 Arsena Khidasheli საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1890 Luka Maghradze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1889 ლაშა ყულიაშვილი tbilisi 13 ივლისი, 2021
1888 სოსო შარაშიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1887 ანი ფოლადაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1886 დიმა ნაზაროვი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
1885 Irakli Basiladze საქართველო Kutaisi 13 ივლისი, 2021
1884 ლალი მოსიაშვილი საქართველო ქარელი 13 ივლისი, 2021
1883 ალექსანდრე ახვლედიანი ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1882 მარიამ ვერულაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1881 მილენა ჯეირანიანი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1880 ანა ბასილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1879 თათია თავდგირიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1878 თორნიკე აგირბა საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1877 Keta Paposhvili Paposhvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1876 ნათია სტურუა საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1875 ნიკოლოზ მაღლაფერიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1874 გვანცა-ანნა სუდაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
1873 ლუკა ხულუზაური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1872 ნიკა კაპანაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
1871 Bela Tamazashvili საქართველო თბილის 13 ივლისი, 2021
1870 ნიკა გელაშვილი საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
1869 ეკატერინე მᲭედლიᲨვილკ საქართველო Თბილისი 13 ივლისი, 2021
1868 Olia Nuroshvili საქართველო თბილის 13 ივლისი, 2021
1867 ლუკა ერაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1866 ელენე გურგენიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1865 ანანო ბუჩუკური საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1864 Mariam Melikishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1863 ეთო ბუჩუკური საქართველო დედოფლისწყაროს რაიონი სოფ.არხილოსკალო 13 ივლისი, 2021
1862 მამუკა ჯანჯღავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1861 გიორგი ნახვლიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1860 ნია შუბითიძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
1859 ლაშა თამაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1858 ანანო ეხვაია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1857 რევაზი ოთარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1856 ნიკოლოზ ზოზიაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1855 გიორგი ოდიკაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1854 ნიკოლოზ კვერცხიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1853 ლექსო ფოცხვერაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1852 ქეთი გონგლაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად