საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1851 ana piriashvili საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1850 ლუკა ძოწენიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1849 კონსტანტინე გაგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1848 ანა იუკურიძე თელავი 13 ივლისი, 2021
1847 ნიკა ანდღულაძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1846 თამარ კვარაცხელია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1845 ნინო კარბელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1844 ლევანი ჭურკვეიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1843 ნინი გოცირიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1842 დემური ჯიქია საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1841 Venera Tchurgulashvili საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1840 მარიამი ოთარაშვილი რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1839 რუსო ჭიპაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1838 გიორგი ბახტურიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1837 ანი ბარნავრლი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1836 ნიკა დავითინიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1835 ვაჟა ტუხაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1834 ნანუკა ბებიაშვილი საქართველო ზესტაფონი 13 ივლისი, 2021
1833 ქეთი ქოქოაშვილი საქართველო წნორი 13 ივლისი, 2021
1832 ირმა კუკავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1831 tina todadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1830 Mate Janelidze ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1829 ნანა მწყერაშვილი საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
1828 ლუკა ზაქარიაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1827 ნიკიტა კარპოვი საქართველო ვანი 13 ივლისი, 2021
1826 Sofi Ghoghadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1825 ნათია ბედუკაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1824 ლადო გოდოლაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1823 ოთარ შავდია საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1822 ადოლფ გვარამია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1821 მარიამ ლომოძე საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1820 თამარ ქავთარაძე საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1819 Zuka Gvinjilia საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
1818 გიორგი ბუბუტეიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1817 irma bulkashvili საქართველო telavi 13 ივლისი, 2021
1816 მარიამ გაჩეჩილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1815 Tornike Gelashvili საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1814 ეთერი ბუჩუკური საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1813 გაგა გოგოჭური საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1812 ნათია გამეზარდაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1811 Nikanor Barabadze საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
1810 Nini Nozadze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1809 ანდრო სარია საქართველო წალენჯიხა 13 ივლისი, 2021
1808 ანანო ქურდაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1807 nutsa tatikishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1806 თამარ გოგისვანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1805 მარიამ მარანელი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1804 ნუკრი კახაბერიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1803 ბუკა გაგნიძე საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1802 ანა წელაური რუსთავი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად