საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1801 ნიკა ქურდაძე საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
1800 შორენა კვირკველია საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
1799 მადონა გოგსაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1798 ნანა ძამუკაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1797 მარიანა ბენია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1796 ნოდარი მელიქიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1795 ალექსანდრე თოთაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1794 თორნიკე ბერიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1793 რევაზი ბასილაძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1792 tini tini tini საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1791 ანა გელაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1790 მარი დიდებაშვილი დიდებაშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1789 Giorgi yleishvili tbilisi 13 ივლისი, 2021
1788 ანა დოლაბერიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1787 Nia Iakobashvili საქართველო ხაშური 13 ივლისი, 2021
1786 თორნიკე მელიქიძე საქართველო გარდაბნის რაიონი სოფელი გამარჯვება 13 ივლისი, 2021
1785 ეკატერინე ჩიტაური საქართველო სოფელი არხილოსკალო 13 ივლისი, 2021
1784 გიორგი კვაჭახიძე საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1783 Nino Kartozia საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1782 ნინო ჟამურელი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1781 ჯეინი ხინკილაძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
1780 ნესტან ჯიშკარიანი საქართველო ფითი 13 ივლისი, 2021
1779 თამარ ბიწაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1778 მაია ამოიანი ამოიანი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1777 ნიკოლოზ კალანდარიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1776 მეგი ბერიაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1775 ნინი სხილაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1774 გიორგი კახეთელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1773 ნინო შარაშიძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
1772 ლიზი ჟღენტი ქარელი 13 ივლისი, 2021
1771 იაკობ ზაქარაშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1770 მამუკა დოროშენკო საქართველო Telavi 13 ივლისი, 2021
1769 ლიზი მჭედლიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1768 გიგი როსტომაშვილი საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
1767 ელენე შონია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1766 მზია ნატროშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1765 ლუკა კონცელიძე საქართველო Batumi 13 ივლისი, 2021
1764 ირინა ფუტკარაძე საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
1763 ნინო ჯაყელი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1762 გიორგი ჟღენტი საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1761 ნოდარ კოვზირიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1760 სალომე ალიმბარაშვილკ საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1759 დეა გიორხელიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1758 ნათია გოგალაძე საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1757 ლუკა ფარულუა საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1756 Lizi Khintibidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1755 გიორგი ინანეიშვილი საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1754 ბელა ასლანიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1753 გვანცა ყაველაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1752 ელენა ავაზაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად