საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1751 მარიამ ფირცხალავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1750 მარი ღუღუნიშვილი საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1749 Elen Sikharulidze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1748 gio okujava საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1747 Nika Giorgadze საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1746 ელენე კობახიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1745 ნია ინდუაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1744 elene mgaloblishvili საქართველო gori 13 ივლისი, 2021
1743 mariami oganovi საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1742 ნინი ფოჩხუა საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1741 შორენა ჯიქია საქართველო ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1740 გვანცა თოთლაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1739 ნიკა კოპალეიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1738 qeti siradze თბილისი 13 ივლისი, 2021
1737 დათო აკობია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1736 მარიამ დალაქიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1735 მარიამ კომლაძე საქართველო საჩხერე 13 ივლისი, 2021
1734 მარი ლომჯარია საქართველო ozurgeti 13 ივლისი, 2021
1733 natia miqeladze საქართველო batumi 13 ივლისი, 2021
1732 Baqari Tchkadua საქართველო Tetritskaro 13 ივლისი, 2021
1731 nino khvistani საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1730 მანანა ფაცურია საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1729 ნიკა დავაძე საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
1728 თამარ ზირაქაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1727 zako chichinadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1726 ნათია აბულაშვილი საქართველო სიღნათი 13 ივლისი, 2021
1725 ლიკა სირაძე საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1724 ქეთა მარღანია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1723 მარიამი მარკოზია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1722 ნინო შანიძე საქართველო სამტრედია 13 ივლისი, 2021
1721 გიორგი ბუზარიაშვილი საქართველო საგარეჯო 13 ივლისი, 2021
1720 ეკა ელბაქიძე საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1719 მარიამ კურტანიძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1718 გიგა ბოჭოიძე საქართველო მარნეული 13 ივლისი, 2021
1717 Khatia modebadze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1716 Nini Maisuradze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1715 ალექსანდრე ბიჩინაშვილი საქართველო Telavi 13 ივლისი, 2021
1714 ლელა ხასია საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1713 ანი გაბისკირია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1712 გიორგი გაბიანი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1711 თეკლა მაჭარაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1710 სალომე გელაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1709 მარიამ დიასამიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1708 ნიკა აფრიამაშვილი საქართველო ახალციხე 13 ივლისი, 2021
1707 მერი სამადალაშვილი საქართველო გორი 13 ივლისი, 2021
1706 Nini Bakashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1705 კახი ვეჟუაშვილი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1704 მანო მდინარაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1703 Nutsa tatikishvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1702 ნინო მეშველიშვილი საქართველო გურჯაანი 13 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად