საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1701 გურანდა აბრალავა საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1700 საბა ჭაბუკიანი საქართველო ცაგერი 13 ივლისი, 2021
1699 თეონა გრიგალავა საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1698 Zura Arabidze საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1697 ანნა ტკაჩენკო საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1696 სალომე გაბიძაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1695 მარიკა ხაბაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1694 ნინო ძირკვაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1693 მაგდა გოლიაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1692 თამთა კიკვაძე ქუთაისი 13 ივლისი, 2021
1691 მახო ზუმბაძე საქართველო ახალციხე 13 ივლისი, 2021
1690 ინგა ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1689 გვანცა ჯინჭველაძე საქართველო ქ. თბილისი 13 ივლისი, 2021
1688 lana gamidova საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1687 ანა გოგაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1686 თამთა კვაჭაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1685 ზვიად ხუროძე საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1684 გურამ კაკიაშვილი ხაშური 13 ივლისი, 2021
1683 Tarieli Tavberidze Tavberidze საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1682 თინათინ პაპიაშვილი საქართველო სიღნაღი 13 ივლისი, 2021
1681 მარიამ ჯაყელი საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1680 სესილი შონია საქართველო ზუგდიდი 13 ივლისი, 2021
1679 თათა ჩიტალაძე საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1678 ქეთევანი ნაწიფაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1677 გიორგი ზოიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1676 ნიკოლოზი ზარქუა საქართველო სენაკი 13 ივლისი, 2021
1675 ნიკოლოზ ბეგაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1674 გიორგი სირბილაძე საქართველო Terjola 13 ივლისი, 2021
1673 ანანო ზანდარაშვილი საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1672 ნატალი ნებუნიშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1671 Nika Machavariani საქართველო Rustavi 13 ივლისი, 2021
1670 ნინო მანჯგალაძე საქართველო სამტრედია 13 ივლისი, 2021
1669 ანა კალანდაძე საქართველო ოზურგეთი 13 ივლისი, 2021
1668 ანა ბერუაშვილი ბერუაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1667 ანა სიხარულიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1666 დავით ბერიძე საქართველო ბათუმი 13 ივლისი, 2021
1665 mate bregvadze საქართველო tbilisi 13 ივლისი, 2021
1664 jemali gibradze tbilisi 13 ივლისი, 2021
1663 ლაშა ჩადუნელი საქართველო რუსთავი 13 ივლისი, 2021
1662 nika chachxaia საქართველო bolnisi 13 ივლისი, 2021
1661 Giorgi Adikashvili საქართველო Tbilisi 13 ივლისი, 2021
1660 mariam beradze beradze საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1659 ნუკი ხაზალია საქართველო Zugdidi 13 ივლისი, 2021
1658 ნინო დვალი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1657 გიო ანდღულაძე თბილისი 13 ივლისი, 2021
1656 ნუნუ ბუჭყურაშვილი თბილისი 13 ივლისი, 2021
1655 luka galchevi საქართველო rustavi 13 ივლისი, 2021
1654 გურანდა ქიმაძე საქართველო ახალციხე 13 ივლისი, 2021
1653 ანი ელიზბარაშვილი საქართველო თბილისი 13 ივლისი, 2021
1652 ნანა სარალიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად