საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1651 ვასო პეტრო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1650 Vladimer Basaria საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1649 ნიკა ჯოჯუა ფოთი 12 ივლისი, 2021
1648 ლიზი ლიპარტია საქართველო ბორჯომი 12 ივლისი, 2021
1647 Dachi gabiani საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1646 მარიამ მეტრეველი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1645 Lizi Gogelia საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1644 ნუკრი ჩამბა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1643 ლაშა ანკუბაი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1642 თამარ ცივნარიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1641 ირაკლი მაზმიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1640 ბაია ასანიძე საქართველო ჭიათურა 12 ივლისი, 2021
1639 ნინო პაპაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1638 ლუკა ბიწაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1637 Elia Barkalaia საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1636 ზიკო ჭინჭარაძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1635 mari maglakelidze საბერძნეთი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1634 ქეთევან ქარსელაძე Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1633 Ნანიკო Ოქროპირიძე Ოქროპირიძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1632 თეკლა ბაციკაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1631 ნიკა ცანკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1630 რევაზ გაგნიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1629 mariam lepsaia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1628 ბექა ჯინჭარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1627 ელისაბედ თვარაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1626 natali tebidze საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1625 Gvanca Ratiani საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1624 Natia Iazbariani Iazbariani საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1623 თამუნა ყურაშვილი საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1622 ლიკა აივაზიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1621 ირაკლი მშვილდაძე საქართველო ბაღდათი 12 ივლისი, 2021
1620 ლიზი ლანჩავა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1619 Dato Buzaladze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1618 სალომე ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1617 Salome Nozadze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1616 Tatia metreveli საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1615 მარიამ დეკანოსიძე ხაშური 12 ივლისი, 2021
1614 Tinatini Gotiashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1613 ნინი ხელაძე ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1612 მარიამი შეყლაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1611 Nuca Beriashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1610 Saba Meskhishvili Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1609 ანრი მუმლაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1608 ლუკა ქორიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1607 გიგი ვაშაყმაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1606 ქრისტინა გოგუაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1605 Anamaria anamaria საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1604 ნინო ვალიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1603 ანა ჭარბაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1602 ალექსანდრე ბედენაშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად