საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1601 გიორგი ჩაგანავა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1600 მარიამ დავითაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1599 ანა ჩოხარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1598 ნანიკო ახვლედიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1597 ნინი ჭარბაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1596 თამილა ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1595 თათუკა ჯანეზაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1594 ელიზაბეთ-სისი სუფაი სუფაი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1593 T S საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1592 ლევან მამალაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1591 დავით ნაჭყებია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1590 Ani Khmaladze საქართველო თელვი 12 ივლისი, 2021
1589 თეკლა მამფორია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1588 Guram Manfetashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1587 ანა მამფორია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1586 cira chxaidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1585 თეკლა ბუშელაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1584 დათო ბაციკაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1583 nini baqradze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1582 gvanca Kupharadze საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1581 lizi beridze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1580 ანა ბერაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1579 მარიამ ბლიაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1578 ანა ცალქალამანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1577 ქეთი ბედინაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1576 ლუკა ხუციშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1575 ვაკო ბურდული საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1574 თათია ოთინაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1573 ენრიკო გოჩოლეიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1572 nika basishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1571 ნინი არაბიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1570 ლიანა ჯღარკავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1569 რუსუდანი ოდიშემიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1568 Shotiko Dodashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1567 Zura Tolordava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1566 Მარიამ Მუნჩავა საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
1565 ნია ნიაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1564 Luka tabatadze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1563 ეკატერინე ჯინჭარაძე საქართველო ბათუმში 12 ივლისი, 2021
1562 შალვა ჩქარეული საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1561 ლიკა ტუხაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1560 თათია თათელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1559 სანდრო გიორგობიანი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1558 ნინო ჭანკოტაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1557 თამთა გახარია საქართველო ჩხოროწყუ 12 ივლისი, 2021
1556 თეონა დაშნიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1555 ქეთევან აღაჯანაშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1554 ანრი ზოიძე საქართველო Shuakhevi 12 ივლისი, 2021
1553 გიორგი აბულაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1552 მარიამი კერესელიძე საქართველო ამბროლაური 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად