საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1551 Anna Papava საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1550 shotiko elbaqidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1549 მაკა გურგენიშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1548 nanuli basishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1547 bacho akhalmosulishvioi საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1546 გვანცა მელისკაური საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1545 მარიამი მაისურაძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
1544 მარიამ შკუბულიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1543 Თამარი Ჩალაძე საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
1542 მანანა ჭყადუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1541 მარიამ ჯელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1540 nanka kalatozishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1539 გიორგი შატბერაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1538 ცისია თურმანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1537 ლუკა სისაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1536 luka maisuradze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1535 ილია ჩარგეიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1534 მიხეილ ბერიძე საქართველო Sagarejo 12 ივლისი, 2021
1533 მადონა ზოიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1532 ანა მინაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
1531 მაია ბლიაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1530 მარიამ თარგამაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1529 საბა მექოშვილი საქართველო Georgia 12 ივლისი, 2021
1528 დიანა ჩოგაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1527 თამუნა Sheshaberidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1526 Anastasia Pankvelashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1525 ემზარი სამსიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1524 თეა ჯელაძე საქართველო ონი 12 ივლისი, 2021
1523 nino menabdishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1522 ნინო ყულჯანიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1521 Giorgi Macharashvili საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1520 ხატია მიჩიტაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1519 ზაზა ადუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1518 ლუკა გასიტაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1517 Ani Ani საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1516 Shota Beridze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1515 ზაზა ადუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1514 სანდრო ტეფნაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1513 Nodari Javakhidze Javakhidze საქართველო ბორჯომი 12 ივლისი, 2021
1512 მაკა შაინიძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1511 ანამარია მიქელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1510 თამუნა აბაშიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1509 კრისტინა მანაგაძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1508 შალვა ქევხიშვიილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1507 ელენე ძამუკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1506 Გიორგი Მესხორაძე საქართველო Ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1505 ელენე სიხარულიძე საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1504 სალომე მარჯანიძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1503 იოსები დათუნაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1502 დიმა ფურელიანი საქართველო Lentekhi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად