საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1501 vako tsikaridze gori 12 ივლისი, 2021
1500 სალომე დოდაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1499 ნათია კაპანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1498 საქართველო Georgia 12 ივლისი, 2021
1497 ნიკა ცეცხლაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1496 ნუკრი ბასილაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1495 საბა სალვარიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1494 ლუკა ბერიკაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1493 Mariam Kereselidzs საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1492 გიოგი გიგანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1491 ლიზი ხელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1490 ნინო შავაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1489 მარიამ დავითიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1488 ავთანდილ წკრიალაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1487 ციცი ბერიაშვილი საქართველო წნორი 12 ივლისი, 2021
1486 გიორგი კოსტავა საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1485 ქეთი ტალახაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1484 ანნა ციყელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1483 სალომე ჭავჭავაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
1482 სალომე ქიმბარიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1481 ლელა ზალიკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1480 ბარბარა კაპანაძე რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1479 Sergey Aslanov საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1478 თემო ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1477 Muro Kuchuxidze ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1476 ოთარ გუგავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1475 ნია ნოზაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1474 მარიამ აბაზაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1473 ანი გიორგაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
1472 ვიქტორია ფაჩულია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1471 nodari ebralidze საქართველო Zugdidi 12 ივლისი, 2021
1470 მიშიკო წვერავა საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1469 mari vashakidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1468 გიგი დავითაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1467 ელენე ჩხუტიაშვილი საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1466 gabriel mitaishvili საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1465 ლევანი ცანავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1464 გვანცა ბერუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1463 ვახო დოლიძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1462 ქრისტი ციცხვაია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1461 სალომე კაკიაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1460 ანრი მახარაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1459 Nano Koguashvili საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
1458 საბა კაკაბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1457 თამთა ოდიშელიძე მცხეთა 12 ივლისი, 2021
1456 მარიამი გელაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1455 სანდრო ქუმსიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1454 Gogita Rukhaia საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1453 ნინი ცირეკიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1452 Sandro Bunatiani საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად