საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1451 მარიამ წირქვაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1450 ქეთევან გოგიჩაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1449 ანა ოგაჯანიან საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1448 ანრი შარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1447 მერაბი ყატაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1446 ნუნუ ტერმაკოზაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1445 სამირა კარაევი კარაევი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1444 ვლადიმერ ჯახუა საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1443 მარიამ ბუთხუზი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1442 შორენა ფეტელავა თბილისი 12 ივლისი, 2021
1441 ნონა კვეკვეცია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1440 ლაზარე ხვედელიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1439 მირანდა ჯუღელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1438 სალომე ვასაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1437 გვანცა ხაჩიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1436 თამთა მეფარიშვილი ოზურგეთი 12 ივლისი, 2021
1435 ნინი ხაჭიპერაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1434 ანა ბუჩუკური საქართველო დედოფლისწყარო 12 ივლისი, 2021
1433 ანა წოწონავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1432 ანა პოღოსოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1431 მარიამი ვასაძე საქართველო Samtredia 12 ივლისი, 2021
1430 ნიკა ასამბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1429 ლუკა ცინარიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1428 ნიკოლოზ ზერცალოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1427 ანუკი კაჭახმაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1426 Თამარ კახელაშვილი Თბილისი 12 ივლისი, 2021
1425 მაგდა ფირფიტაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1424 მარიამ ლიპარტელიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1423 გიორგი კირვალიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1422 Anano Shamaatva საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1421 თამარ მინდიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1420 გელა გელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1419 ანა კვერნაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1418 ალიკა კვეკვეცია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1417 თამარ წულუკიძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
1416 გურამი ბენიძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1415 მარიამი გიგაური საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1414 ალექსანდრე მარუტიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1413 გელა ლეონიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1412 Liza Joxadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1411 Lasha Kakabadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1410 ლიანა მიროტაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1409 მარიამი თურმანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1408 სალომე ფუტკარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1407 Ana Mukhashavria საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1406 nika bagdavadze bagdavadze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1405 ელენე მამულაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1404 tamta Matcharashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1403 დავით ბოლქვაძე საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1402 Tako Nacvaladze საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად