საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1401 ზურა გოგოლი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1400 Iva Oziashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1399 საბა ცინდელიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1398 თათია თავდგირიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1397 მია გოროზია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1396 Data Gogia მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1395 მაკუნა გაბისონია ამერიკის შეერთებული შტატები თბილისი 12 ივლისი, 2021
1394 სოფიო ფალავანდიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1393 ეთერ კორძაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1392 მარიამ დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1391 გიგა ჭაფოძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1390 გიო ქარცივაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1389 მარიამ ჩინჩალაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1388 Lia Davitadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1387 ქეთინო მჟავანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1386 ზაზა ებრალიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1385 ნანა ბრეგაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1384 თათია დაშნიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1383 Ivane Kharebava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1382 სალომე დავლაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1381 ლაშა კაკულია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1380 ნათელა ბურდული კასპი 12 ივლისი, 2021
1379 ნარგიზი გორგილაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1378 Nana Jikia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1377 შაკა მირცხულავა საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1376 დავით დვალიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1375 თამარ თედორაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1374 ბესიკ ნიპარიშვილი კასპი 12 ივლისი, 2021
1373 niniko goradze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1372 მერაბი ექსეულიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1371 თამარი მებონია თბილისი 12 ივლისი, 2021
1370 Kk Kk საქართველო Kk 12 ივლისი, 2021
1369 თემური ბარამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1368 ნინი შილაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1367 თორნიკე თავდგირიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1366 ლიზი ხვედელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1365 ლინდა ჯიჯავაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1364 ნინი გაბისონია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1363 ლინდა ბარამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1362 მირო ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1361 მარიამ ბაინდურაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1360 ნუგზარ კონახიძე საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1359 მარიამ ჩიხლაძე საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1358 ლიზი ლორთქიფანიძე საქართველო ბაჹუმი 12 ივლისი, 2021
1357 მარიამ ბარამაძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1356 ნინო თამაზაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1355 მარიამ გაბისონია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1354 ლუკა ლეონიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1353 ნათია კოდალაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1352 მართა ლაზიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად