საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1351 Lasha Phutkaradze Phutkaradze საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1350 ლუიზა შანიძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
1349 თათია თევზაძე საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1348 ნიკა ხაჟომია საქართველო Martvili 12 ივლისი, 2021
1347 მარიამი ავაქიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1346 მარიამ დავითაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1345 ლალი ოქრომელიძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
1344 მარიამ ჩარქსელიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1343 ხატია ლეგაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1342 Manana Davitadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1341 სარა ბაირამოვი Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1340 ლუკა ჯღარკავა საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1339 ელენე გაბისონია საქართველო მარტვილი 12 ივლისი, 2021
1338 Eka Asanidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1337 ანი ბუხრაშვილო საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1336 ნინო გაჩეჩილაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1335 nina berishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1334 ნონა ონიანი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1333 ნინო სარჯველაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1332 Ana Kurtanidze Rustavi 12 ივლისი, 2021
1331 მარი კუჭუხიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1330 ნუგზარი ბაირამოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1329 იზა გორჯელაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1328 საბა მინაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1327 ლიკა ზაქუტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1326 გიორგი ნოზაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1325 მარიამი ჩანადირი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1324 გურამი ვარშანიძე ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
1323 ნინი ქორქია საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1322 სოფო ქიმერიძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1321 მარიამ დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1320 ალიკა გაბეჩავა საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
1319 ოთარი ქებაძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1318 Giorgi Kartvelishvili საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1317 მარიამ ლორია საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1316 ქეთევან ჭეღელიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1315 თამარ შენგელია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1314 დემეტრე ქადაგიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1313 ბაკური უბილავა საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1312 სერგი კიწბაბაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1311 შორენა ბიჭაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1310 ჯეკო ბერიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1309 თათა ლომაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
1308 ვიკა ქუსიკაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1307 Liza Lotsulashvili საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1306 ანამარია თოთლაძე საქართველო ქარელი 12 ივლისი, 2021
1305 ნინო სვიმონია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1304 Ana Chelebadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1303 ლიკა გაჩეჩილაძე გაჩეჩილაძე Akhaltsikhe 12 ივლისი, 2021
1302 ელზა შანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად