საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1301 Luka Gabechava საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
1300 მარიამ ძიძიგური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1299 Mariam Memanishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1298 მარიტა გურაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1297 მეგი გიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1296 სოსო მამედიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1295 Zura Goginava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1294 თიკო ტაბატაძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
1293 ცირა სახელაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1292 ბელა ბერულავა საქართველო ჩხოროწყუ 12 ივლისი, 2021
1291 ლია ბიჭაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1290 ძიძიგური keinashvili საქართველო Borjomi 12 ივლისი, 2021
1289 Maqsi Akopiano საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1288 levan maghradze საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1287 ნინო გურგენიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1286 Ani Gogaladze თბილისი 12 ივლისი, 2021
1285 natali gelashvili საქართველო axalcixe 12 ივლისი, 2021
1284 ქრისტინა ვოსკანიანი საქართველო მცხეთა 12 ივლისი, 2021
1283 Narkata Girdaladze საქართველო Xulo 12 ივლისი, 2021
1282 ნინო იარალოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1281 ლიზა ხაჟალია საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1280 ნიკოლოზ ქარსელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1279 მარიამ ცისკარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1278 anastasia gurasashvili საქართველო gori 12 ივლისი, 2021
1277 ნინო ზარდიაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1276 გიორგი ედიშერაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1275 ლიკა ჯიქურაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
1274 ჯემალ ბაღაძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1273 მარიამ ქარსელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1272 გიორგი წოწოლაშვილი საქართველო ქარელი 12 ივლისი, 2021
1271 Nia Nebieridze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1270 ლანა ურუშაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1269 ნიკუშა მჭედლიშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1268 მარიამ კაცაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1267 vefxvia yurshubadze საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1266 ანა ჭეიშვილი საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
1265 Tamuna Memarnishvili საქართველო საგარეჯო 12 ივლისი, 2021
1264 მზიკო ბორაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1263 მარიამ ოქროჭელიძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1262 თორნიკე ბედინაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1261 ქეთევანი ბედიანაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1260 ლუკა ხალვაში საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1259 ნიტა ვერულავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1258 ნატალია აფხაზიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1257 თამარი გუგუსიანი საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
1256 Ana Shporti საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1255 temuka chikhoria საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1254 თამუნა აბულაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1253 ელენე ეჯოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1252 zviadi zviadadze საქართველო rustavi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად