საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1251 მარიამ ქურდაძე საქართველო tbilissi 12 ივლისი, 2021
1250 ანი ღონიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1249 Mariam Khamed საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1248 თამარი ესებუა საქართველო senaki 12 ივლისი, 2021
1247 Vefkhvia Kurshubadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1246 davit lomsadze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1245 levan charuashvili საქართველო gori 12 ივლისი, 2021
1244 მაკა ზაქარაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1243 mariam gasishvili საქართველო qobuleti 12 ივლისი, 2021
1242 ინგა ბარაჩაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1241 მირანდა ჭუმბურიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1240 Anano Kalatozishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1239 თემურ ხარაზიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1238 რევაზი გელაშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
1237 ლუკა გიუნაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1236 სოფიო გაბოძე გაბოძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
1235 ნიკა სხირტლაძე სხირტლაძე Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1234 ელენე ჩიტაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1233 თამარ ზანდუკელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1232 სოსო გოგიჩაიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1231 ზურა მჭედლიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1230 თენგიზ-მეჰმეთ მაისურაძე ქურნაზ საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1229 მარიამი გიორგაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
1228 მარიამი გიორგაძე საქართველო მარნეული 12 ივლისი, 2021
1227 Mariami Martiashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1226 ანა კუტალაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1225 მარიამი დარსალია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1224 Nika Svanidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1223 ვარიკო ესებუა საქართველო senaki 12 ივლისი, 2021
1222 თეო ზოზიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1221 მარი ღვინიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1220 ლუკა ცაგარეიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1219 ელენე ებიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1218 გვანცა ჩიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1217 დიანა ახალაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1216 ქეთევანი ჭილაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1215 ლალი ნადარეიშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1214 ნელი ლომიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1213 ანასტასია ტერ-ზახარიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1212 ლილიანა კანდელაკი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1211 სანდრო კიკნაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1210 თაკო ლეკიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1209 ანა ტოგონიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1208 ani egnatashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1207 Nino Amanadze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1206 ლიკა კავლელაშვილი საქართველო ბოლნისი 12 ივლისი, 2021
1205 ანი ვარსიმაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1204 ლუკა ჭიჭინაძე საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1203 Nino Palelashvili Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1202 ქეთი ჭილაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად