საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1201 ტარიელ ცომაია საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1200 თამარ ტაბატაძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1199 დავით ნანავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1198 ნიკა ცხაკაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1197 ნიკო ჩუხუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1196 მაია ქოქაძე აბაშა 12 ივლისი, 2021
1195 ანა სიჭინავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1194 Sandra Zhozhadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1193 ნიკა გოგოლი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1192 neli manukiani საქართველო gori 12 ივლისი, 2021
1191 სანდრო კახეთელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1190 თეა ნებიერიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1189 Mari Miqautidze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1188 სალომე ჟოჟაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1187 მარიამ ბოლქვაძე საქართველო Senaki 12 ივლისი, 2021
1186 nika chixladze საქართველო gori 12 ივლისი, 2021
1185 თოკო ნავროზაშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1184 Lika Kokaia საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1183 ქეთა ქრისტესიაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1182 Barbare Tsikarishvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1181 ხათუნა ესვანჯია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1180 Achi Maisuradze საქართველო Akhaltsikhe 12 ივლისი, 2021
1179 მაკა ლაშქარავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1178 მარიამ გულორდავა საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
1177 ნატო კუჭაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1176 მარი ბუზალაძე გორი 12 ივლისი, 2021
1175 მირიანი უნაფქოშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1174 vjs shshshhssh საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
1173 ანზორი რამიშვილი საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
1172 შალვა გვაზავა საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1171 ელენე თანდაშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1170 lile gnolidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1169 სოფო რობაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1168 eka zariashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1167 ანა ტოგონიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1166 Luka Revazishvili Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1165 მარიამ უნაფქოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1164 მარიამი მეფიშვილი სენაკი 12 ივლისი, 2021
1163 მარიამ სახელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1162 gvanca kiladze საქართველო rustavi 12 ივლისი, 2021
1161 ირმა წულაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1160 Ana Chalabashvili საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1159 ირმა წულაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1158 თამარ ნოდია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1157 მარიამ მაისურაძე რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1156 ეკატერინე ეხვაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1155 ნიკა წულაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1154 ზურაბ ლომსაძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1153 გიორგი ფირცხელავა ჩხოროწყუ 12 ივლისი, 2021
1152 Elene Lobzhanidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად