საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1151 ნათია ტყებუჩავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1150 თამარი ფავლენიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1149 ნინი წულაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1148 Tamta Kiladze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
1147 მეგი ჯიქია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1146 მარიამ მაღლაკელიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1145 ნუკა ჭეიშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1144 გურამ მძინარაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1143 ნინი ლომიძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1142 ნიკა წულაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1141 თიკა მაისურაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1140 ნინო მჭედლიშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
1139 Vato Mgaloblishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1138 თამარი ფავლენიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1137 ზეინაბ აბდულლაევა საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1136 mariam wiklauri რუსთავი 12 ივლისი, 2021
1135 მარიამ კაკულია საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
1134 მაკა ლორია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1133 ნიკა ღლონტი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1132 lasha xoshtaria საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1131 Eteri Lomuashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1130 ნატალი ბორძიკული საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1129 დიანა ბერიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1128 ალბერტ სეხნიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1127 გვანცა სულაშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1126 ნესტან ქადაგიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1125 ნინო ბარამიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1124 ჯულია მეგრელიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
1123 სალომე კერესელიძე საქართველო საქართველო 12 ივლისი, 2021
1122 ani Epremidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1121 Tatuka Janezashvili საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1120 დალი ჩუბინიძე საქართველო Terjola 12 ივლისი, 2021
1119 ana robakidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1118 ნინო გვასალია საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1117 natela meparishvili თბილისი 12 ივლისი, 2021
1116 არზუ ჯალალოვა საქართველო ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
1115 ანასტასია ბაკურაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1114 tiko zertelaahvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1113 ანა კიკვაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1112 თაკო გვარამია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1111 Mariam Gabechava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1110 maia lidasheva საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1109 Tato Qotolashvili საქართველო Gori 12 ივლისი, 2021
1108 ლელა სახელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1107 მარიამ კოპალიანი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1106 თათა გაგლოშვილი გორი 12 ივლისი, 2021
1105 Irakli Kandelaki საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1104 anamaria julakidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1103 ქეთი ირემაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1102 Robert Robert თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად