საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1101 ლუკა მანჯგალაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1100 mariam surameli საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1099 თათია სამადაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1098 ლევან დუმბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1097 მარიამ სამადაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1096 ქეთი პაიკიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1095 giorgi chkhikvadze Gori 12 ივლისი, 2021
1094 ლელა ბერძენიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1093 სესილი ცენტერაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1092 გიორგი ვაშაყმაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1091 სალომე ანთაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1090 რეზიკო დოლიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1089 ნათია ზედგინიძე საქართველო ასპინძა 12 ივლისი, 2021
1088 მარიამ ნიკურაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1087 თაკო ხადური საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
1086 მაია მთავარაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1085 Mariam Tabagari საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1084 ანგელინა ბაიადიანი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1083 ანა ტურცელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1082 რაზმო სოღოიან საქართველო ასპინძა 12 ივლისი, 2021
1081 თინათინი ხელაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1080 ილონა ნიკურაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1079 ლევან ბაქრაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1078 გიორგი რუსია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1077 მარიამი ოქრიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1076 Tatia Zarqua Senaki 12 ივლისი, 2021
1075 ani datashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1074 არმაზი ვაჭარაძე საქართველო თერჯოლა 12 ივლისი, 2021
1073 data alibegashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1072 საბა ოქროპირიძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1071 lizi odosashvili odosashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1070 ქეთევან ლორთქიფანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1069 ელენე დემეტრაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1068 Nikoloz Meladze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1067 ზეინაბ ნიკოლაიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1066 მარიამი მებაღიშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1065 nino rekhviashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1064 გუკა კოჭლამაზაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1063 ლეა ჯინჯიხაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1062 საბა წულაია საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1061 sergi julakidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1060 tekla adamia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1059 Shotiko Basiladze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1058 გიორგი ციცაგი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1057 დავითი ხურცია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
1056 Nika xarshiladze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1055 ქეთა მარღანია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1054 დათო გეგუჩაძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1053 tamar dzaganishvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1052 თაკო გოგია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად