საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1051 ანა ცინაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1050 დავით ეშმაკურაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1049 ანასტასია პოპოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1048 ნუცა წიწკოლაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1047 ლიკა არუთინოვი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
1046 Მარიამ Ქურციკიძე საქართველო ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
1045 კესო ჯიქია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
1044 თეკლა გოგინაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1043 გიორგი გორაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1042 ალექსანდრა ჯორბენაძე საქართველო Poti 12 ივლისი, 2021
1041 მეგი გოროზია ფოᲗი 12 ივლისი, 2021
1040 ლუკა ალავიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1039 გელა გნოლიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1038 ანა სახელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1037 დევიდ ავეტიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1036 ნინო ჭიღვარია tbilisi 12 ივლისი, 2021
1035 ელენე ბოხუა საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
1034 Lana Sakhelashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1033 გიორგი შამიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1032 საბა ბერძენიშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1031 საბა ადამია საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1030 ვიკა შირიმიანი საქართველო ქარელი 12 ივლისი, 2021
1029 გიორგი ბედიანაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1028 სოფო ლომსაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1027 თამარ ლომოური გორი 12 ივლისი, 2021
1026 თამთა თებიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1025 ნანა ცერცვაძე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
1024 ნატალია ათაბეგაშვილი საქართველო საგარეჯო 12 ივლისი, 2021
1023 თამუნა შავაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1022 giorgi rusia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1021 მარიამ გურგენიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
1020 mariam markoidze საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
1019 გრიგოლ რობაქიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1018 Gio Nemsadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1017 dodo miqaia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1016 გრიგოლ რობაქიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
1015 mari janashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1014 გ. გიორგი უერთაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1013 ეკა ნოზაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1012 რევაზი ბარსონიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1011 ლიიზ ზამთარაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1010 ანა დოჭვირი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1009 ლიზი სურმანიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1008 ნიკა მაისურაძე იტალია რომი 12 ივლისი, 2021
1007 ნინო ჯიშკარიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
1006 Ani Lataria საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
1005 პაატა ბერაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1004 დემეტრე ბაკურიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1003 ინგა თოდუა საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
1002 მარიამი შეყილაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად