საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
1001 გიორგი არობელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
1000 გიორგი ძალამიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
999 ნინო ბურჯანაძე საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
998 Levani Bliadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
997 თამარ ნადარეიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
996 ხათუნა ინჯია საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
995 ხატია კაპანაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
994 ნინო სეხნიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
993 Megi Bakuridze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
992 Ana Niniashvili საქართველო Yvareli 12 ივლისი, 2021
991 გიორგი ჭიკაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
990 Saba Imnadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
989 ნიკა ჯიბუტი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
988 ქრისტინე კუპრეიშვილი საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
987 ანრი სურმანიძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
986 Rusudan Khitarishvili თბილისი 12 ივლისი, 2021
985 ნინი ნატროშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
984 გიორგი ჩაჩანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
983 ნინო პეტაშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
982 დავითი ჩუბინიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
981 ალექსანდრე ჯეჯელავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
980 ირინე აბულაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
979 დემნა ჩიტაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
978 ანა კირცხაია საქართველო zugdidi 12 ივლისი, 2021
977 მარიამი პატაშური საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
976 Nini Zakaradze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
975 Mari Shabashvili საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
974 დავით კურაზიანი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
973 mari kapanadze rustavi 12 ივლისი, 2021
972 სალომე ზედგინიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
971 შოთა მარსაგიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
970 natalia mordvinkova საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
969 luka grigalashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
968 მარი კაპანაძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
967 თამარი ქავთარაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
966 დიანა გელაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
965 მაია მეცხოვრიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
964 Saba Sabiashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
963 მარი გელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
962 ლიზი ჩიხლაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
961 სოფი ლაგვილავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
960 ანი გოგია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
959 Sandro Qurtishvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
958 მარიამ კაჭარავა საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
957 Luka Tielidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
956 ნინი ბერუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
955 ანა ჩაჩიბაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
954 Nino Gvimradze Gvimradze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
953 ლუმა გოგიჩაძე საქართველო თბილის 12 ივლისი, 2021
952 ლიზი ბენიძე საქართველო წყალტუბო 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად