საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
951 თათა მარიკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
950 ირა წიფურია სენაკი 12 ივლისი, 2021
949 თათია ღოღობერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
948 თაკო კინწურაშვილი საქართველო წყალტუბო 12 ივლისი, 2021
947 ოთარი ნახუცრიშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
946 ელენე ნიორაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
945 ლანა დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
944 თამთა ზურაბიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
943 სალომე ლაბახუა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
942 ნატო ბედიანაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
941 ეთერი შერგელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
940 თამარი ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
939 Mariam Davitadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
938 ბექა კუბლაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
937 ანი ხაჭაპურიძე ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
936 იულია აზმაიფარაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
935 ანა შველიძე საქართველო ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
934 ანა ცინცაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
933 Nini Mekvabishvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
932 ნუნუკა თურმანიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
931 Mariam Tcheishvili საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
930 მარიამ ნუცუბიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
929 ალექსი ტყებუჩავა Senaki 12 ივლისი, 2021
928 კესო ტყებუჩავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
927 ლიკა კოპტონაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
926 Ani Bochorishvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
925 ფიქრია მარტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
924 ნინი კუხიანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
923 მაკა კანანაძე საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
922 თამარ ხაჭაპურიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
921 ლუკა დუმბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
920 Mar Baghatava საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
919 ეთერი ნინიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
918 Luka Ugrekhelidze საქართველო Khoni 12 ივლისი, 2021
917 რეზო ხურცია სენაკი 12 ივლისი, 2021
916 მარი კონცელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
915 თემო ბოლქვაძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
914 მარინე ცეცხლაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
913 გიორგი ტაბატაძე ლაგოდეხი 12 ივლისი, 2021
912 ნათელა ვეკუა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
911 guga zhgenti საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
910 ზიზი ჩხიკვაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
909 ლიკა იორაიშვილკ საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
908 ვაკო ხაჭაპურიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
907 ანა ბაკურაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
906 სოფიო მელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
905 elene Bauzhadze საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
904 Nika Qardava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
903 გეგი გოგრაჭაძე საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
902 ნანა კაპანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად