საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
901 თაკო მემიშიში საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
900 Თორნიკე კეᲟერაᲫე საქართველო ბაᲗუმი 12 ივლისი, 2021
899 ცოტნე ასლამაზაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
898 მანანა მახათაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
897 გიორგი გიქოშვული ახალციხე 12 ივლისი, 2021
896 ნინი ბენიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
895 შოთა სირაბიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
894 luka beridze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
893 tamta tsetskhladze საქართველო kutaysi 12 ივლისი, 2021
892 დიანა მილორავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
891 თემურ შეროზია სენაკი 12 ივლისი, 2021
890 ელენე ბერიანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
889 ლიზა შექერ საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
888 მარიამ ფარცვანია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
887 ქეთი აბაშიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
886 ნინო დიასამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
885 ლუკა ქარდავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
884 ვაჟა მეცხვარიშვილი საქართველო საჩხერე 12 ივლისი, 2021
883 დანიელი ქიტიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
882 ანა ცინცაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
881 თათა მურცხვალაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
880 ლევანი ჯავახიშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
879 ტოშია გაბრიჭიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
878 თათია ქათამაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
877 ლიზი ანაკიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
876 ალექსანდრე ქარცივაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
875 ანა ძიმცეიშვილი საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
874 bondo khachapuridze თბილისი 12 ივლისი, 2021
873 ანინა ცინცაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
872 ნინი ჩხეიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
871 mariam Gorgiashvili Gorgiashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
870 მარიამი გოგიტიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
869 მარიამ ლომიძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
868 მაია კახნიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
867 ანა ციციშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
866 ილია ჯახუა საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
865 Linda Takidze Batumi 12 ივლისი, 2021
864 ოთარი კახაბერი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
863 დოდო ნაცვლიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
862 Mariam Glonti საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
861 ბაჩანა მჭედლიშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
860 vika tumasiani საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
859 ირაკლი გოგუაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
858 ლუკა ბოჭორიშვილი საქართველო თერჯოლა 12 ივლისი, 2021
857 Სალომე Აქირთავა საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
856 ანა შონია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
855 ქეთი გიორგაძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
854 ესმა ჭარელაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
853 ნათია სირბილაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
852 ირაკლი წიტაიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად