საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
851 Liza Chigogidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
850 ნინო ხანთაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
849 ნატალია კანდელაკი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
848 ტელმან ჯაფაროვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
847 lulu gabunia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
846 მერი ღონიაშვილი საქართველო ყვარელი 12 ივლისი, 2021
845 მარიამი ბაკარანძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
844 Tornike Beridze Tbilisi 12 ივლისი, 2021
843 ნატო ბიჩენოვი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
842 ლუკა ბორშოიძე საქართველო თბილის 12 ივლისი, 2021
841 ლუკა ფარტენაძა საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
840 მანონი ჯაფარიძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
839 ketevan cherkezishvilo საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
838 ნინო გორგოძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
837 ლუკა კეკელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
836 მარი გურგენაძე საქართველო ლანჩხუთი 12 ივლისი, 2021
835 ანა მჭედლიძე მჭედლიძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
834 Rati Abuashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
833 ანრი თურმანიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
832 ანი კინწურაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
831 Xatuna Jashiashviliguliashvili საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
830 Mariam Nozadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
829 მონიკა ხუბუტია საქართველო ზუგდიდი 12 ივლისი, 2021
828 ნიკა ბადაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
827 salome javakhia საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
826 ივლიანე შალამბერიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
825 ლუკა კობახიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
824 saba sebiskveradze საქართველო kutaisi 12 ივლისი, 2021
823 ნათია ქავთარაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
822 ანა ნოზაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
821 ნანუკა ფესტვენიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
820 მარიამ წაქაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
819 მერი თორღვაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
818 რუსუდან სოფრომაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
817 დეა ჩიტაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
816 გიორგი კასრაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
815 Natali Mikadze საქართველო Rustavi 12 ივლისი, 2021
814 მარიამი ხაბულიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
813 ნათელა შამათავა საქართველო სენალი 12 ივლისი, 2021
812 ნინი ექიზაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
811 Rusa Maisuradze საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
810 Nodari Kotrikadze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
809 გიგი ჟორჟოლიანი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
808 ლიზა თავდიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
807 salome lomadze გერმანია munich 12 ივლისი, 2021
806 თამილა ბერიძდ საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
805 ანი ეგაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
804 Nini Skhirtladze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
803 თამარ გვარამაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
802 პაპუნა სირბილაძე საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად