საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
801 გვანცა ჩიქოვანი საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
800 ნინი წულაია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
799 Tako Tavdishvili თბილისი 12 ივლისი, 2021
798 მარიამ კალანდაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
797 Saba Varshanidze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
796 ანი გეგეშიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
795 ლიკა ხარბედია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
794 ნათია სამადაშვილი საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
793 გიორგი ზარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
792 ნანა ღოღობერიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
791 ანა კობახიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
790 Elene Ninua საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
789 ანი ფეიქრიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
788 მარი არაბიძე საქართველო თერჯოლა 12 ივლისი, 2021
787 Mariam Bakuradze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
786 სალომე ქურთიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
785 ქეთი გელიაშვილი საქართველო მცხეთა 12 ივლისი, 2021
784 ლიზი ხურცია საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
783 Xatia Miqadze საქართველო მცხეთა 12 ივლისი, 2021
782 სოლომონ ჯაყელი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
781 სოფიკო მაკარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
780 ანასტასია ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
779 თამარი ნარსია საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
778 გვანცა ჩიკვაიძე საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
777 აჩიკო პაპიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
776 Ani Memanishvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
775 სოფო მაჩაიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
774 Ლარისა Გასანოვი საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
773 გიორგი ხუზმიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
772 ჯონდო დონჯაშვილო საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
771 Irina Koroshinadze Koroshinadze Tbilisi 12 ივლისი, 2021
770 ირა გორგილაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
769 ანი ფიროსმანიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
768 გვანცა ჩანქსელიანი საქართველო ლენტეხი 12 ივლისი, 2021
767 სალომე იაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
766 სოფო გერგაია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
765 Mariam Khozrevanidze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
764 სალომე მამულაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
763 ლიზი პაპასკუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
762 პაატა ქურთიაშვილი საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
761 dimitri kovziashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
760 ხატია რევაზაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
759 ელენე პაპავა საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
758 ნიკოლოზ გროგალაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
757 თეკლა ჩოჩია საქართველო აბაშა 12 ივლისი, 2021
756 როლანდ გაგოშვილი გორი 12 ივლისი, 2021
755 ელენე შიუკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
754 გიორგი კოპალიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
753 ია სოფრომაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
752 მარიამ ჭამიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად