საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
751 Elene Tsertsvadze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
750 თათია შარვაძე საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
749 ანა ქურთიაშვილი საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
748 მარიამ ჯანჯღავა საქართველო Khashuri 12 ივლისი, 2021
747 ლიზი ძიმისტარიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
746 ბექა კაკალაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
745 mariam topuria საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
744 თეა ბუთურიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
743 თორნიკე პაიკიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
742 ელიზავეტა ხატიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
741 lika kvelidze საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
740 მამუკა ხალიჩაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
739 ნათია ცუცქირიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
738 nini buxrashvili საქართველო zestafoni 12 ივლისი, 2021
737 ლუკა ალავიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
736 შოთა კახიანი საქართველო თბილი 12 ივლისი, 2021
735 ლალი სალუქვაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
734 ანი ცხვედაძე საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
733 მერი მებიჟიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
732 ლიზი კაკრიაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
731 თამუნა ხარაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
730 მიხეილ იოფფე საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
729 lika gelashvili საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
728 ემილია ალმარდანოვა მარნეული 12 ივლისი, 2021
727 ქრისტინე ჯულაყიძე საქართველო სამტრედია 12 ივლისი, 2021
726 გვანცა ფილაური საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
725 Nino Kvashilava საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
724 ალექსანდრე წინამძღვრიშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
723 მარიამი მარიამიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
722 აკაკი მაისურაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
721 Gigi Salvaridze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
720 ann mamnia mamnia საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
719 მარიამ არდაზიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
718 Qeti Buxrashvili საქართველო Zestafoni 12 ივლისი, 2021
717 ნინო ხერკელაძე გორი 12 ივლისი, 2021
716 ვიქტორია ყუფუნია საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
715 მარიამი ნადირაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
714 ქეთევანი ბედიანაშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
713 ანა გვიმრაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
712 გვანცა Ლაზიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
711 mariami chokheli tbilisi 12 ივლისი, 2021
710 გიორგი კახიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
709 მარიამ გორგიშელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
708 ლილი რიგიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
707 Ana Davoyan საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
706 მიხეილ ელაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
705 ანიტა იქაიძე საქართველო ახმეტა 12 ივლისი, 2021
704 მარიამ ჩუბინიძე საქართველო Kutaisi 12 ივლისი, 2021
703 მარიამ იქაიძე საქართველო ახმეტა 12 ივლისი, 2021
702 ნანა აბაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად