საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
701 საბა ლაზიშვილი საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
700 Eka Bashinuridze საქართველო ახმეტა 12 ივლისი, 2021
699 გიორგი სურმანიძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
698 მაკა ნანოშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
697 Dima Dima საქართველო Senaki 12 ივლისი, 2021
696 ქეთინო ამონაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
695 ნატალი დავითაძე ბათუმი 12 ივლისი, 2021
694 ქრისტინე გაფრინდაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
693 გელა ლეონიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
692 ანი ირემაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
691 ლიზი ფარტენაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
690 მარიამ ნაცვლიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
689 ლუკა ბოკუჩავა საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
688 იზაბელა აბულაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
687 მამუკა მამულაშვილო საქართველო Telavi 12 ივლისი, 2021
686 Tiko Tsverava საქართველო ხონი 12 ივლისი, 2021
685 რუსუდანი ურჩუხიშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
684 ნათელა გვარამაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
683 ნანა კირვალიძე საქართველო გურჯაანი 12 ივლისი, 2021
682 თეკლა ბაქრაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
681 ნინო მაღლაკელიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
680 თამარ ბერიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
679 Nia Tsiteladze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
678 ანა ტუხვატულინა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
677 Salome Osadze გორი 12 ივლისი, 2021
676 Megi Shavadze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
675 გიორგი კაპანაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
674 Juba Chxobadze Chxobadze ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
673 ქრისტინე ცერცვაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
672 მარიამი დანელია საქართველო poti 12 ივლისი, 2021
671 ელენე ქოჩიაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
670 თაკო გელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
669 ანა ცინცაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
668 ანა ნონიაშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
667 ნინი მემ საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
666 მარიამ ნუიშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
665 კარინე თორაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
664 მარიამი ჩიხრაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
663 Dato Cercvade საქართველო Jiatura 12 ივლისი, 2021
662 გიორგი გადელია მარტვილი 12 ივლისი, 2021
661 Mari Noselidze საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
660 ნატა ქოქოსაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
659 მარიამი ქარდავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
658 დალი გორგილაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
657 მარიამ ლომსაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
656 ლიკა მეგრელიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
655 არმაზ გობაძე საქართველო batumi 12 ივლისი, 2021
654 გვანცა პაპუნაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
653 მარიამ ბოლქვაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
652 ნინი კვიცარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად