საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
651 ვერიკო კვიციანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
650 Roksana Ambarcunyani საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
649 თათა ჯიხოშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
648 მარიამ პაპოვი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
647 ზურა ცანავა თბილისი 12 ივლისი, 2021
646 თათია კვიციანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
645 ლელა მღებრიშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
644 მარი ჭურღულაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
643 ვატო ბჟალავა საქართველო სენაკი 12 ივლისი, 2021
642 ვალერი მჟავანაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
641 Eva Kostenko საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
640 Elene Bukhnikshvili საქართველო Borjomi 12 ივლისი, 2021
639 ლია მიქაბერიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
638 მარიამი რეხვიაშვილი საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021
637 ანი ბენდელიანი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
636 ლიზი ლობჟანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
635 ქრისტინე ბუმბეიშვილი ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
634 დიმიტრი ჯოხაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
633 Saba Gamgebeli საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
632 მარი გელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
631 Vano Kobeshavidze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
630 მარიამ გოგობერიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
629 ალბინა მამედოვა თბილისი 12 ივლისი, 2021
628 Murman Lebonidze საქართველო Zugdudi 12 ივლისი, 2021
627 ანა ლეჟავა საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
626 Sss Shdhhd საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
625 მარი ხარაბაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
624 ანა ნოდია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
623 ელენე გელენიძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
622 მარიამი ჯიხოშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
621 მაკა უნაფქოშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
620 გვანცა გოგიტიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
619 მარიამ კვაჭანტირაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
618 გიორგი თურმანიძე საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
617 მარინა ულიანკინა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
616 Nia Bliadze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
615 ლიზი შუბაშვილი Tbilisi 12 ივლისი, 2021
614 მონიკა ქალდანი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
613 mariami kvachakidze საქართველო kutaisi 12 ივლისი, 2021
612 თათია ბოკერია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
611 ანნა ხოზრევანიძე საქართველო წალკა 12 ივლისი, 2021
610 Nini Grdzelidze Grdzelidze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
609 ლიკა მამულაშვილი საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
608 ნიკა ჭულუხაძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
607 თეკლა ცირეკიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
606 გიორგი ქვრივიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
605 Giorgii Abramishvili Abramishvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
604 თეკლე მარშავა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
603 ოთარ ბასილიძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
602 ანასტასია ხომერიკი საქართველო ფოთი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად