საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
601 ლუკა ქაროსანიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
600 Omar Lastakanidze საქართველო Batumi 12 ივლისი, 2021
599 Salome jimsheleishvili საქართველო Qutaisi 12 ივლისი, 2021
598 თეონა ლაბუჩიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
597 ქრისტინა კომახიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
596 ანუკა ჩუბინიძე საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
595 ნინი ბარამიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
594 სალომე ებიტაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
593 ანა ღვინიანიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
592 ალექსანდრე იმედაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
591 მარი ყრუაშვილკ ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
590 მათე სილაგაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
589 ია სულაბერიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
588 Sofo Mikiashvili საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
587 ანი კერესელიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
586 ნია გიორგაძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
585 მარიამ გურჩიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
584 luka lolua საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
583 მარიამ ხმალაძე საქართველო ბორჯომი 12 ივლისი, 2021
582 მარიამ ქათამაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
581 გიორგი კიკვაძ3 თბილისი 12 ივლისი, 2021
580 გიორგი ქასრაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
579 გვანცა კაკაბაძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
578 თამთა ღუდუშაური საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
577 mariam shelia საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
576 Dato Gvaladze საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
575 მარიამი კუხალაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
574 მარიამ თევდორაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
573 ეკა თუშიშვილი თბილისი 12 ივლისი, 2021
572 მარიამი იმერლიშვილი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
571 მარიამი გოგაშვილი საქართველო წნორი 12 ივლისი, 2021
570 მარიამ გოგოლაშვილი საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
569 ნინო ასაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
568 ნინო მიქაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
567 მაია ბერიანიძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
566 Nana Barbaqadze საქართველო Qobuleti 12 ივლისი, 2021
565 მაიკო საკაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
564 ელენე ჩინაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
563 Xatia Mesxidze საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
562 ხატია ოდიშელიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
561 ნიკა აგაიანი საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
560 ნინო მოქერია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
559 ნია წიკლაური საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
558 თამაზი ელაშვილი საქართველო rustavi 12 ივლისი, 2021
557 Maia Endeladze საქართველო Qutaisi 12 ივლისი, 2021
556 დანიელა მიქაელიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
555 tekla qutashvili საქართველო tbilisi 12 ივლისი, 2021
554 nino jibuti საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
553 საბა ქოქიაშვილი საქართველო Kaspi 12 ივლისი, 2021
552 სოფიო აბრამიანი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად