საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
551 თათია ოთინაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
550 მარიამი ბობოხიძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
549 ელენე ზაალიშვილი საქართველო თელავი 12 ივლისი, 2021
548 Dato Arakishvili Arakishvili საქართველო Kaspi 12 ივლისი, 2021
547 ანი ოქროპირიძე საქართველო საჩხერე 12 ივლისი, 2021
546 მარიამ გელაშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
545 ნინო კვაჭანტირაძე საქართველო ქუთაისი 12 ივლისი, 2021
544 სოსო გიგუაშვილი საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
543 ლიკა იაკობიშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
542 გიორგი გურასპაშვილი საქართველო ხაშური 12 ივლისი, 2021
541 ლიზი დოლიძე საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
540 ნიკა აფრიამაშვილი საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
539 giorgi merkviladze საქართველო ზესტაფონი 12 ივლისი, 2021
538 ლიკა ნანუაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
537 ნინი გულუა საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
536 ნინი მახარაძე საქართველო ქობულეთი 12 ივლისი, 2021
535 ლიკა ხმალაძე საქართველო ახალციხე 12 ივლისი, 2021
534 გიორგი ლალუაშვილი საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
533 თათია ივარდავა საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
532 დე შონი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
531 ხათუნა შარვაძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
530 მარი ვალაშვილი საქართველო ახმეტა 12 ივლისი, 2021
529 ნინო მამფორია საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
528 ანა ჯუღელი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
527 ელისო კვირიტიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
526 ქეთი მაზმიშვილი კასპი 12 ივლისი, 2021
525 Liza Eristavi საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
524 თორნიკე კუბლაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
523 გუჯა მათიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
522 კესო გოძიაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
521 თემო დათაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
520 Ani Kapanadze საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
519 ნინო თუშიშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
518 გიორგი ნახუცრიშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
517 მარიამ თაბორიძე საქართველო კასპი რაიონი მეტეხი 12 ივლისი, 2021
516 ნიკა ფერაძე თბილისი 12 ივლისი, 2021
515 სანდრო ნასუაშვილი საქართველო რუსთავი 12 ივლისი, 2021
514 Diana Khimshiashvili საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
513 მარიამ ბერიანიძე საქართველო kaspi 12 ივლისი, 2021
512 ლიზი წიკლაური საქართველო გორი 12 ივლისი, 2021
511 ანანო უფლისაშვილი თურქეთი ფოთი 12 ივლისი, 2021
510 ქეთი მამფორია საქართველო Tbilisi 12 ივლისი, 2021
509 გიორგი ᲗუᲗარაᲨვილი საქართველო Თბილისი 12 ივლისი, 2021
508 რუსუდან ბერიანიძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
507 ეკა ქვათაძე საქართველო კასპი 12 ივლისი, 2021
506 ლუკა ნასარიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
505 მარიამ ღარიბაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
504 ცოტნე ცხომელიძე საქართველო ბათუმი 12 ივლისი, 2021
503 მიშიკო ლიტიძე საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021
502 მარიამი კავლელაშვილი საქართველო თბილისი 12 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად